sketchup - older offline version

wimpie

Actieve deelnemer
29 sep 2015
290
110
ik heb een nieuwe computer en wil sketchup installeren. Blijkt dat de nieuwere versies allemaal betalend zijn of een webversie als alternatief
op mijn oude computer had ik een gratis versie die perfect werkte voor wat ik er maar mee deed

weet iemand waar ik de laatste versie van de echt gratis versie kan downloaden? Heb al verschillende "gratis" versies gebruikt maar eens geinstalleerd krijg ik telkens te zien dat de free trial stopt na 30 dagen...

alvast bedankt
Wim
 

mhe

Actieve deelnemer
8 dec 2013
50
0
bedankt van de feedback, had ook al de 2017Make geinstalleerd (zelfs nog oudere versies)
(https://www.sketchup.com/sketchup/2017/en/sketchupmake-2017-2-2555-90782-en-x64-exe)
maar als ik het programma start zie ik nog steeds "SketchUp Make 2017 User, Pro Trial, 29 days remaining"

gaat dit dan automatisch over in een beperktere free versie na 30 dagen?

Ja. Na die dagen werkt het programma nog gewoon op de solid tools na. En dat andere programma Layout om tekeningen te maken werkt dan ook niet meer.
 

Lars.

Post veel
26 nov 2014
848
63
Thuis
Zo ver ik weet is 2013 nog gratis te downloaden daarna kwamen er alleen maar trials volgens mij?
 

kootje007

Actieve deelnemer
9 feb 2015
146
30
43
Zwolle
www.kootje.com
Ik moet zeggen dat de online versie prima werkt. Met offline versies vask gedoe met drivers, of bij bepaalde chipsets timeouts van 20s. Opslaan in cloud en je kunt er overal bij.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.