Draaibank

davepk

Actieve deelnemer
29 jan 2016
43
0
Zonhoven, België
Ken (of ben) je iemand die een klein budget heeft, maar toch graag wil beginnen met houtdraaien, dan mag hij/jij mijn draaibank ophalen. Het is geen nieuwe en er is hier en daar een beetje speling, maar ik heb er toch met veel plezier op gedraaid. Ik heb nu een Stratos en vind het jammer om deze naar het oud ijzer te brengen. Ik hoef er niets voor te hebben, maar wil niet dat iemand het ophaalt om ermee te handelen.
1.JPG2.JPG3.JPG4.JPG
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Was een grapje

Vroeger.....
Televisie
Spelshow
Had je een vraag goed nam je de prijs of je ging door voor een grotere prijs (strijkbout of in dit geval, de strijkbout)
 

davepk

Actieve deelnemer
29 jan 2016
43
0
Zonhoven, België
Was een grapje

Vroeger.....
Televisie
Spelshow
Had je een vraag goed nam je de prijs of je ging door voor een grotere prijs (strijkbout of in dit geval, de strijkbout)

Ja, inderdaad! Dat kan ik me zeker herinneren. Ik had alleen even niet de link gelegd.
Nu nog de hamvraag bedenken:)
 

lefte

Actieve deelnemer
29 jul 2014
35
2
Weet niet of deze al weg is of niet, maar leek mij een mooie intro te kunnen zijn in het houtdraaien (waar ik altijd nogal wat terughoudend voor geweest ben).

ik stuur je een pb
 

davepk

Actieve deelnemer
29 jan 2016
43
0
Zonhoven, België
Danny is vanochtend geweest, heeft voor het eerst gedraaid en was meteen enthousiast. Hij heeft hem meegenomen.
Weer iemand besmet met het houtdraai-virus!
:)
 

DannyL

Actieve deelnemer
11 jan 2017
497
118
Omg. Eindhoven
Dave, echt super bedankt voor de gastvrijheid, alle duidelijke uitleg, de hulp en uiteraard de draaibank.

De uitleg en hulp bij het draaien hebben me zeker enthousiast gemaakt. Nu wil ik meteen vanalles gaan maken :D

Bij deze mijn eerste werkstukje; een kandelaar (staat nog niet in de olie)
IMG_20190424_142203~2.jpg
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.