gezocht tekening overkapping / leufel voordeur

marco1968

Nieuw lid
19 mrt 2019
6
0
Ik ben een beginner en ben op zoek naar een tekening van een luifel voor de voordeur van ons .
Graag alles aanbieden kan alle hulp gebruiken.

bvd marco1968
 

Vurenhout

Post veel
12 aug 2012
815
161
Twello
Een idee van welk materiaal, vorm etc. Misschien een foto van de voordeur? Niet dat ik een tekenaar ben maar ik zou wel graag iets van een wensenlijstje willen hebben.
 

Joost Kok

Hout met mogelijkheden
25 jan 2019
316
117
Eemnes
Dragend aan de muur of ondersteunt door palen? Idd foto huis/ voordeur en welke stijl hou je van? Net als vurenhout ben ik geen tekenaar maar met deze info kunnen meer mensen je helpen.
 

marco1968

Nieuw lid
19 mrt 2019
6
0
Een goedemorgen en een vrolijk pasen 2019 voor jullie.
Als eerste wil ik jullie danken voor jullie reactie.
Ik heb een foto gemaakt van onze voordeur.
Waar we van houden is beetje een oude look, en aflopend ( dwz het hout hoet niet strak recht te zijn mag rustig iets bewerkt ) Ik hoop dat jullie mij kunnen begrijpen.
En het moet voor mij ook te maken blijven!
Bij ons in de buurt hebben niet veel mensen zo een leufel wel een ijzeren boog van de bouwmarkt. W gaan vanmiddag wandelen en zo gau ik een mooie zie gaat hij op de foto en dan wil ik hem delen met jullie.IMG_20190421_085638.jpg
Ik heb hier nog enkele vuren balken liggen en ik dacht deze daarvoor te gebruiken.

bvd Marco.
 
Laatst bewerkt:

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Als je over een paar jaar weer wil beginnen zou ik dat zeker doen, als je wil dat het lang mee gaat neem je hardhout
Aan de andere kant.....je geeft aan dat je alle hulp kan gebruiken, dat doet vermoeden dat je nog niet zo lang mee houtbewerken bezig bent, met het vuren kan je wel oefenen en doet het financieel niet zo een zeer als het mislukt

Maar daadwerkelijk plaatsen zou ik niet doen