"nieuwe" belg

Martein_H

Actieve deelnemer
21 aug 2017
56
1
Allen,

ik ben al enkele jaren dit forum aan het volgen, PM's aan het sturen voor extra uitleg & zelfs topics gestart zonder mij officieel voor te stellen, bij deze dus :

Ik kom uit het Antwerpse; en hou me in mijn vrije tijd in mijn kelder bezig met alles en nog wat, vnl. houtbewerking en electronica spielerei.

Door de beperking van mijn kelderafmetingen ben ik meer bezig met oplossingen om alle machines (EB HC 260; gietijzeren 8 inch tafelzaag, EB BAS 315, zelfbouw frees tafel, schuurstation & afzuiging) tetris gewijs in elkaar te laten passen; wat me naast de nodige frustraties ook veel genoegdoening geeft.

Ik zit in mijn 2de jaar "meubelmaker" in Lier; en het doel van dit jaar is een schommelstoel te bouwen; het prototype is bijna af, als het lukt dan zal ik wel eens wat fotos posten.

Ik ben ook steeds op zoek naar gelijkgestelde zielen in de buurt om eventueel eens bij elkaar te kijken hoe bepaalde issues van houtbewerking "in de stad" worden opgelost.

Oh ja, ik noem Maarten, en in een poging om mijn profiel "internationaler" te maken heb ik me destijds mistypt :) "Martein" moest "Martin" zijn; ach ja, Martein bekt ook wel :)

groeten,
"Martein"
 

rmenkveld

Post veel
7 mrt 2015
1.691
99
Utrecht
Welkom op het forum Maarten!
Ik begrijp je interesse naar anderen met kleine werkplaatsen en de daaruit voortvloeiende oplossingen.
Helaas heb ik de moed opgegeven, mijn ega bleef meer spullen in de schuur (4.5m²) stoppen die ik niet kwijt kon :eek:
Binnenkort verhuizen, iets meer uit het "centrum" van Utrecht en meer naar de rand vd stad; met een mooie grote garage waar ik een groot gedeelte van mag toe eigenen :)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.