Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 19 van de 19

Onderwerp: Segment vaas 1#

Ik word er stil van, puur genieten.

Echt mooi.

grt. Michael

Heel mooi, en bedankt voor het verslag.
    Dat je die ring er weer af gezaagd hebt is helemaal top.
    Groeten, Raymond

Ik ben een enorme liefhebber van segmentwerk. Dit is een geslaagd geheel. De onderkant zou je de volgende keer met een "floating bottom " kunnen uitvoeren. Malcolm tibbets heeft daar eaa over geschreven online dacht ik.

Sjiek hoor! Geweldig gedaan!
    Zeg maar gewoon Ruben
    --- Hout hoort te drijven ---

Heel strak werk. Hoewel segmentwerk meestal niet mijn smaak is vind ik deze wel mooi. De vorm zou ik iets anders gedaan hebben. In enkele vorige post is hier al wat over gezegd. Nogmaals knap gedaan.

Senior Member
    Ingeschreven
    Jun 2015
    Wat veel reacties, dat had ik niet verwacht. Dankjullie wel allemaal!!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nico Oosthoek Bekijk Berichten
    Mooie vaas geworden. Persoonlijk hou ik meer van halfsteens verband, maar deze vaas mag gezien worden.
    Bij twee van mijn schaaltjes heb ik een halfsteens verband gebruikt, dus was het tijd om eens wat nieuws uit te proberen. Ik wil zoveel mogelijk proberen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MasaveHout Bekijk Berichten
    Ik ben een enorme liefhebber van segmentwerk. Dit is een geslaagd geheel. De onderkant zou je de volgende keer met een "floating bottom " kunnen uitvoeren. Malcolm tibbets heeft daar eaa over geschreven online dacht ik.
    Dat ga ik eens opzoeken, dat ken ik nog niet.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SunRayes Bekijk Berichten
    Heel mooi, en bedankt voor het verslag.
    Dat je die ring er weer af gezaagd hebt is helemaal top.
    Ja daar ben ik ook erg blij mee. Ik was bang het erger te maken maar kon het uiteindelijk ook niet aanzien . Nu is er gelukkig niks meer van te zien.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jurriaan Bekijk Berichten
    Ik denk toch dat hij met iets bolling in de vorm van de onderste helft nóg mooier geweest was - zo'n rechte trechter vind ik minder mooi.
    Vooralsnog denk ik niet snel dat ik aan nog een vaas begin haha. Maar bij de volgende ga ik zeker weer een nieuw ontwerp uitproberen. Zelf vind ik dit rechte samen met de strakke lijnen van het fineer wel mooi samenkomen.

Nogmaals dankjulliewel!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bartvdl Bekijk Berichten
    Vooralsnog denk ik niet snel dat ik aan nog een vaas begin haha. .
    Waarom niet, je vaas is prachtig, en de volgende wordt nog mooier.

Forum Rechten