Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 15

Onderwerp: Veel moois te koop!

Veel moois te koop!

Lie Nielsen, vertias, trition, en ander moois te koop!
    Na vier jaar ondernemen in de meubelwereld heb ik toch besloten om niet meer m`n brood te willen winnen met meubelmaken. Ik zal af en toe wat dingen gaan maken voor mezelf. Maar de onderstaande mooie gereedschappen wil ik toch verkopen. Ik denk dat jullie hier meer mee kunnen. Door dit te verkopen krijgen nieuwe hobby`s ook weer meer kans. In onderstaande link vinden jullie foto`s van de producten. Waar kan heb ik opgezocht wat de nieuwprijs van de producen zijn en bij welke winkel. Jullie kunnen mij een prive bericht sturen om interesse te tonen. Ik zal proberen de lijst zo actueel mogelijk te houden.
    Op te halen in Nijmegen of verzendkosten voor de koper.
    Link naar foto`s
    te koop vraagprijs nieuwprijs WAAR
    1 triton tra001 met 4 spantangen en workmate+trespa plaat 200 360 gereedschappro
    3 kopieerfreesje lager onder 12,7x25,4(6mm) 10 30
    4 karat spriaalboortje 6mm 2540.01730.06022 15 45
    6 kopieerfrees lager onder 19x50(12)wisselmessen+voorraad 60 111 euromec
    7 festool 40x4(6mm) schrijfgroeffrees 10 28 toolnation
    8 90graden v groef 32mm x 22 8mm 25 54 dictum
    9 Ardennes Coticule Belgisch brok 200 x 60 +kist 175 210 knives en tools
    10 lie nielssen honing guide + long jaws 125 170 baptist
    11 veritas grote grondschaaf 125 170 baptist
    12 4 beitels forum 10 forum
    13 2 delig schraper 5 14 baptist
    14 vineerzaag 4 8 bullstore
    15 pfeil houtsnijmessen set 12 st 200 260 romijn.nl https://www.romijn.nl/gutsen/720612-...374003958.html
    16 famag 16mm boor 7,5 17 baptist
    17 40mm forstnerbit 10 20 baptist
    18 bankschroef + beukenbek 100 175 baptist
    19 magneetstrips 5 15 toolstation
    23 2x bessey stc-hh50 30 50 gereedschapcentrum
    24 3x 50cm lijmklem 40
    25 2x 40cm lijmklem 30
    27 ozaarzuur 4 8
    28 cernaubawas 4 8
    29 3m stofmaskerfilters 5
    31 dremel graveer tool 10 21,5 hornbach
    Laatst gewijzigd door Nico Kliko; 15-04-19 om 08:10. Reden: item verkocht

Mooie spullen heb je Nico

Beste Nico, zijn de machineklem, lineaal/rij en digitale meter nog beschikbaar? Wat vraag je voor die 3 samen en waar staat het spul? Ik hoor graag van je!

Junior Member
    Ingeschreven
    Mar 2015
    Ik heb mogelijk interesse in de bankschroef. Wat is het merk en type? Kan hem zo niet terugvinden bij baptist. En wat kost het me als je deze moet versturen.

nr 23 is dat de prijs voor de twee?

Ik ben nu een mogelijkheid aan het bedenken om de rij te versturen. De digitale hoekmeter voor t zaagblad is er nog. en bedoel je met de machine klem die "boorklem"?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MarcDekker Bekijk Berichten
    Beste Nico, zijn de machineklem, lineaal/rij en digitale meter nog beschikbaar? Wat vraag je voor die 3 samen en waar staat het spul? Ik hoor graag van je!
    - - - Updated - - -

klopt
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door karangetang Bekijk Berichten
    nr 23 is dat de prijs voor de twee?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jjust Bekijk Berichten
    Ik heb mogelijk interesse in de bankschroef. Wat is het merk en type? Kan hem zo niet terugvinden bij baptist. En wat kost het me als je deze moet versturen.
    Die kon ik ook niet meer vinden. Lijkt erop dat dit type niet meer verkocht word. ik heb ook alleen in m`n admin het bedrag staan.

Hoi Nico,

ja daar bedoel ik de boorklem mee. Versturen hoeft wellicht niet als ik weet waar ik ze kan ophalen, zit door het hele land voor m’n werk. Wat is de prijs voor de drie samen? Groet, Marc

Graag via prive berichtjes "onderhandelen"

Marc, je inbox is vol.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MarcDekker Bekijk Berichten
    Hoi Nico,

ja daar bedoel ik de boorklem mee. Versturen hoeft wellicht niet als ik weet waar ik ze kan ophalen, zit door het hele land voor m’n werk. Wat is de prijs voor de drie samen? Groet, Marc

Forum Rechten