Zwaluwstaart Mal: Project Update

dif

Actieve deelnemer
10 jan 2010
120
0
BE- Linter
Voor hen die de frezen nog zoeken.
Voor optie A en optie B
Bij CMT:
zwaluwfrees 918.129.11 (22 euro) D 12,7 / I 20,6 / L 569,8 / A 8
groeffrees 174.120.11 (29 euro) D 12 / I 20 / L 60

Festool kopieerring OF 1400 17mm: 492 181


Ik heb de zwaluwfrees mee besteld met de mal, maar koop nog een set als spare.
Er zijn groeffrezen die beter koop zijn, maar ik heb bewust voor deze bij CMT te gaan.
 

bernad

Actieve deelnemer
18 jun 2010
118
12
Vlaamse Ardennen
denkoning.be
Heb ook een netjes verpakt werkset voor het maken van zwaluwstaart verbindingen mogen ontvangen.
Moet wel tot zondag wachten om een eerste test uit te voeren.
Ik wens Thom en Remco van harte te danken voor dit initiatief.
Bert
 

degele

Actieve deelnemer
4 nov 2010
297
9
Heist o/d Berg
Hallo Thom en Remco, hier in Heist is het pakket vorige donderdag geleverd. Dank voor de moeite en om om alles te organiseren. Prima initiatief en perfect uitgewerkt! Jammer genoeg zal het nog een tijdje duren vooraleer ik zwaluwstaarten ga maken. :roll: Het materiaal gaat de kast in bij een paar mooie schaven die ik vorig jaar heb gekocht en die eventjes uit de verpakking gekomen zijn om eens te bekijken :oops: Het zal ooit wel eens beteren, en dan heb ik tenminste prima materiaal :D
gr,
Danny
 

Co.

Actieve deelnemer
20 jun 2010
27
0
beeldhouwer zei:
Ben zelf bij gebrek aan een mal zelf eens aan het denken geweest en ben nu bezig met het maken ervan.

Ik heb van THOM via een pb vernomen dat er nog veel vraag is bij hem voor die mallen.
Kans is groot dat er nog een tweede bestelronde komt. Ik wacht met spanning af want ik wil die mallen ook dolgraag hebben.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.