Gevraagd: stuk houten draadeind

't Wolt

Actieve deelnemer
2 dec 2018
269
13
Amersfoort
www.twolt.nl
Voor een tweetal krukjes zou ik graag een stuk houten draadeind willen gebruiken. Zelf maken is me iets te complex, en in de handel kan ik het niet vinden. Misschien heeft iemand nog iets liggen of wil iemand iets maken? Ik heb ongeveer een meter nodig, als diameter dacht ik aan iets rond de 22mm.
 

't Wolt

Actieve deelnemer
2 dec 2018
269
13
Amersfoort
www.twolt.nl
Piet Groeneweg, die had ik gezien maar vind ik wat prijzig voor één projectje. Wel verleidelijk natuurlijk :)

Tuoh, dank voor de tip, eerlijk gezegd had ik die 22mm bedacht voor een stalen draadeind en zonder denken overgenomen... Wat zou een goede diameter zijn? 35-40mm?

Jurriaan, ziet er interessant uit. Ik ga me erin verdiepen!
 

klaas0639

Post veel
4 okt 2012
2.319
191
Gem. Winsum (Groningen)
Piet Groeneweg, die had ik gezien maar vind ik wat prijzig voor één projectje. Wel verleidelijk natuurlijk :)

Tuoh, dank voor de tip, eerlijk gezegd had ik die 22mm bedacht voor een stalen draadeind en zonder denken overgenomen... Wat zou een goede diameter zijn? 35-40mm?

Jurriaan, ziet er interessant uit. Ik ga me erin verdiepen!

Ik heb zelf zo'n draadeind voor een krukje genaakt. Ook 35-40 is nog te dun. Denk aan 50 a 55 mm buitendiameter. Bij een spoed van 10 mm en tophoek van 90 gaden is de binnendiameter 40 a 45 mm. Niet dunner gaan.

mvg
Klaas
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.