Knoppen en spangrepen - Waar kopen

city17

Actieve deelnemer
15 apr 2018
298
18
Groningen
Hallo, voor een projectje ben ik op zoek naar wat goede kwaliteit knoppen met schroefdraad (specifiek een kartelknop), en ik vroeg me af of iemand een goede plek weet om die te bestellen.

Ik zie vooral webshops voor bedrijven (grote orders en/of kvk inschrijving nodig) of vrij hoge verzendkosten voor matige kwaliteit (dan kan ik net zo goed even naar de Gamma rijden). Heb eerder wel eens wat bij Aliexpres besteld, maar dat duurt mij nu wat te lang.

Weet iemand toevallig een goed adresje? Dank!

KK-2517.jpg
 

Rizz

Post veel
15 apr 2014
2.085
504
Moordrecht
Je wil wel in china bestellen, maar jewil ook goeie kwaliteit? hmm

Voor ff snel is de Hornbach er goed voor, die heeft een zeer uitgebreid assortiment
 

city17

Actieve deelnemer
15 apr 2018
298
18
Groningen
@Luc Dank, mooi aanbod, maar 13.50 verzendkosten is wel erg veel als je maar een paar knoppen nodig hebt.

@Rizz Aliexpress heeft naast een heleboel matige kwaliteit ook goede spullen als je goed zoekt.
 

Rizz

Post veel
15 apr 2014
2.085
504
Moordrecht
Ongetwijfeld, helaas heb ik alleen maar slechte ervaringen.. M'n dampspullen koop ik in China, maar voor de rest probeer ik het maar te mijden tegenwoordig, tenzij de kwaliteit van minder belang is..
 

trilliwilli

Post veel
11 apr 2015
1.061
8
Leiderdorp
Verpas.nl heb ik ook goede ervaringen mee.

Verder heeft de Hornbach een beperkt assortiment. Kun je per stuk uit de laatjes halen daar.
Fabory levert in principe alleen aan bedrijven, maar bij een afhaalbalie krijg je het vaak wel mee als je contant/PIN betaald.

Bij Bernard Sanders in Wateringen heb ik ook wel eens grepen gehaald, ook bij de afhaalbalie, maar die zijn niet goedkoop, dan kun je beter de verzendkosten bij Verpas betalen, die hebben veel meer keus.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.