Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 7 van de 7

Question Knoppen en spangrepen - Waar kopen

Hallo, voor een projectje ben ik op zoek naar wat goede kwaliteit knoppen met schroefdraad (specifiek een kartelknop), en ik vroeg me af of iemand een goede plek weet om die te bestellen.

Ik zie vooral webshops voor bedrijven (grote orders en/of kvk inschrijving nodig) of vrij hoge verzendkosten voor matige kwaliteit (dan kan ik net zo goed even naar de Gamma rijden). Heb eerder wel eens wat bij Aliexpres besteld, maar dat duurt mij nu wat te lang.

Weet iemand toevallig een goed adresje? Dank!

Klik op Afbeelding voor grotere versie

Naam:      KK-2517.jpg
Bekeken:   224
Grootte:   25,5 KB
ID:        86497

Verpas.nl, heb er goede ervaringen mee.

Groet, Luc

Senior Member
    Ingeschreven
    Apr 2014
    Je wil wel in china bestellen, maar jewil ook goeie kwaliteit? hmm

Voor ff snel is de Hornbach er goed voor, die heeft een zeer uitgebreid assortiment
    Mvg,

Richie

@Luc Dank, mooi aanbod, maar 13.50 verzendkosten is wel erg veel als je maar een paar knoppen nodig hebt.

@Rizz Aliexpress heeft naast een heleboel matige kwaliteit ook goede spullen als je goed zoekt.

Senior Member
    Ingeschreven
    Apr 2014
    Ongetwijfeld, helaas heb ik alleen maar slechte ervaringen.. M'n dampspullen koop ik in China, maar voor de rest probeer ik het maar te mijden tegenwoordig, tenzij de kwaliteit van minder belang is..
    Mvg,

Richie

Verpas.nl heb ik ook goede ervaringen mee.

Verder heeft de Hornbach een beperkt assortiment. Kun je per stuk uit de laatjes halen daar.
    Fabory levert in principe alleen aan bedrijven, maar bij een afhaalbalie krijg je het vaak wel mee als je contant/PIN betaald.

Bij Bernard Sanders in Wateringen heb ik ook wel eens grepen gehaald, ook bij de afhaalbalie, maar die zijn niet goedkoop, dan kun je beter de verzendkosten bij Verpas betalen, die hebben veel meer keus.
    Met vriendelijke groet,

William
    .

Ik heb hetzelfde bij Hornbach in de handen gehad een weekje geleden.

Succes.

Forum Rechten