stofafzuiging

zoldercircuit

Actieve deelnemer
7 mrt 2019
74
1
Welke stofafzuiging gebruiken jullie, en wat is het budget wat je ervoor moet voorzien. Bij mooi weer doe ik alles buiten en vliegt alles weg. Lekker, maar slechts een tijdelijke oplossing. En op zondag zijn mijn buren ook niet blij... ;-)
 

Jurriaan

Oud hout
1 jul 2009
3.237
652
Beneden Leeuwen
www.houtenschalen.nl
Sommige mensen zijn op zondag nooit blij, en over doordeweeks heb ik ook zo mijn vermoedens.
Dat terzijde, ik heb een 3pk afzuiger met fijnstoffilters (gebruikt gekocht, 300 euro en een hoop geduld), een Dust Deputy XL cycloon (350 euro, meen ik, toendertijd), een 20l wit/rood tonnetje van de Welkoop om het stof in op te vangen (ik schuur eigenlijk alleen, dus ik heb qua volume geen grotere ton nodig) en wat leidingwerk in 160 mm PVC, her en der gebruikt gekocht.
 

DitchDeurne

Actieve deelnemer
15 okt 2015
395
114
Zuidoost Brabant

zoldercircuit

Actieve deelnemer
7 mrt 2019
74
1
Ik heb via HBM de Scheppach HA1000 besteld. Ik zal jullie laten weten wat ik ervan vind. Voor iets meer dan 100 € denk ik dat het voorlopig een goede oplossing is.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.