Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 21

Onderwerp: Draaibank

oud hout
    Ingeschreven
    Aug 2015

Draaibank

Wegens sterfgeval willen wij deze draaibank aanbieden. Deze draaibank is 2 jaar oud en zo goed als nieuw. Accessoires zoals bijbehorenden bijten en schaven zitten erbij
    Graag een serieus bod.
    Namens nabestaanden van Pel van Harri Schonkeren
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

Allereerst nog gecondoleerd met het verlies.

Ik weet niet wat u ervoor wilt hebben maar ik wil wel incontact met u komen om het erover te hebben en eventueel te kopen.

pm gestuurd

Heeft volledig niks met de draaibank te maken, maar op 1 of andere manier werd ik er blij van iets van pel voorbij te zien komen terwijl ik weet dat hij het niet schreef
    Ik hoop dat de draaibank een mooi 'pel waardig' plaatsje krijgt
    Met een hamer past alles...

Een prijs zou fijn zijn

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door herbieferbie Bekijk Berichten
    Een prijs zou fijn zijn
    Misschien heb je het niet door maar dit zijn de erfgenamen van Pel, Een zeer gewaardeerd forumlid die te vroeg heen gegaan is en nu in de houthemel vertoeft. Ze hebben niet echt een idee van de prijs maar verwachten van medeforum leden een eerlijke prijs.

met zoveel gebundelde kennis op dit forum zou het misschien interessant zijn dat iemand met verstand van zaken op dit forum een "eerlijk" bod voorstelde
    en dan is aan de koper en verkoper om tot een akkoord te komen

Betreft mogelijk deze draaibank. https://www.baptist.nl/m/houtbewerke...herald-1420-de

Kost nieuw al 1000 euro. Nog zonder alle andere Onderdelen.

Met Toxiq...
    Groeten... Eric

Volgens mij komt hij inderdaad bij Baptist vandaan. Jan Hovens heeft hem nog een paar dagen thuis les gegeven.
    Ik denk dat een prijs van € 800 wel op z'n plaats is. Pel hield van goed gereedschap.

Contact gehad en nabestaande willen alles in 1x verkopen. Vragen ongeveer 3500 euro.
    draaibank zou duurder zijn dan 1000 euro, maarjefman heeft gelijk.

Forum Rechten