Spannende tijden in de werkplaats

brt

Actieve deelnemer
21 jul 2012
720
30
BE / Tienen
Hey, Dag MAVa,

Vooreerst succes met de machines, ben in ieder geval gelukkig met de mijne... Zou je als je eens een kwartier tijd teveel hebt mij eens een plezier willen doen? Kan je eens een paar foto's posten van de bovenafzuiging in weggezwenkte positie? Liefst eentje waarop je de machine ziet vanaf de zijde met de handwielen voor de schuinverstelling en eentje van een van beide zij-aanzichten (hoogteverstelling zaag of top). En wil je eens meten hoeveel die kap weggezwengt uitsteekt aan de zijde met het handwiel hoogteverstelling zaag en aan de achterzijde van de machine t.o.v. een referentiepunt op de machine (bijvoorbeeld hoek gegoten tafelblad ofzo)?

Ik heb soms zin om (als ik eens geld teveel zou hebben:rolleyes:) zo een afzuiging op mijn machine te plaatsen, maar weet niet of het zou lukken: achter de machine staan 2 steunmuurtjes, de machine staat zo opgesteld dat er ongeveer 85 cm plaatmateriaal kan passeren aan de zijde van de langsgeleider (zie foto's).


foto 1.jpgfoto 2.jpg
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.