Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 19 van de 19
    Nog 1 nachtje slapen....en dan is het eindelijk zover. Tegen 14uur vanmiddag was alles al klaar, strakke planning heeft wel geholpen...en dat met 1 collega minder. Heb erg zin om iedereen weer even te spreken. Bepaalde mensen bestellen regelmatig hout maar spreek ik in levende lijve niet zo vaak. Dat is het mooie van zo'n dag.

Goede houtkameraad kor is er ook met zijn fijnstoffilters. Onze filters hebben deze week overuren gedraaid. Een echte aanrader voor elke werkruimte.

Ik lig al mooi een tijdje horizontaal zodat ik morgen weer bruis van energie

Tot morgen

Yes! Ik kom morgen ook langs.
    Gratis koffie laat ik niet aan mij voorbij gaan!!
    Groeten, Raymond

Filters en sûkerbôle zijn in geladen.
    Tot morgen!

Groet,

Kor
    kies ook voor hout
    Voor advies over fijnstof filtratie en het maken van een fijnstof (zelfbouw) filterunit voor de werkplaats: kiesvoorminderfijnstof.nl
    http://www.kiesvoorhout.nl
    http://www.kiesvoorminderfijnstof.nl

Hahaha die @sunrayes .... dan krijg je er een koek bij...of twee

@kor....eva is nu al gelukkig

Ik heb heerlijk geslapen en superveel zin in vandaag. Tot straks

Senior Member
    Ingeschreven
    Jul 2011
    Ik ben er geweest, het was gezellig, de koffie heerlijk de koek lekker en al het hout prachtig.
    Bedankt familie Koorman, veel plezier en succes verder.

Mvg, .
    Waar gehakt wordt, vallen spaanders.

Ben ook even geweest en weer een paar stukken mooi hout meegenomen....
    Bedankt allen voor de gastvrijheid en de koffie!
    Gewoon ieder jaar weer doen, reuze gezellig.
    Groeten... Eric

De sfeer, koffie en de koeken waren inderdaad weer goed!
    Het was een hele leuke middag. En ik heb een paar mooie planken mee genomen.

Daarnaast heb ik fijnstoffilter 2.0 van dichtbij gezien, en die staat nu ook bovenaan mijn verlanglijst!
    Groeten, Raymond

Wat een gave dag was het weer. Veel mensen gesproken en veel mensen kunnen helpen met hun vragen en wensen. Vandaag laatste hout weer op zijn vaste plek gezet. Morgen kunnen we dus weer vol gas aan de slag.

Ik kon er helaas niet bij zijn. Zijn er ook nog foto's gemaakt van de dag?

Forum Rechten