Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 22

Vaten voor afzuig systeem

Wlke vaten gebruiken jullie? En waar zijn die gekocht.

ik heb van de plastic vaten gekocht bij vatenonline dacht ik, maar die imploderen, ook met een kruis erin.

ik zie ook metalen vaten maar zie niet hoe dik de wand is.

welk vat kan ik nu gebruiken waar ik een cycloon op monteer zonder dat die implodeerd.

Ik had een metalen vat met deksel met zo'n ring erop die deed het prima, gekocht via Marktplaats bij http://goedhartvaten.nl/barrels dacht ik voor een paar tientjes.

Senior Member
    Ingeschreven
    Apr 2014
    inderdaad, goedhart vaten, zit in Haarlem
    Mvg,

Richie

Ik heb zelf een kubusvormige kist gemaakt van multiplex. Alle naden afgekit en deksel met tochtrubbers en 4 kistsluitingen. Werkt prima.

Senior Member
    Ingeschreven
    Aug 2017
    Ik heb een vat via Marktplaats voor 8 euri. Werkt perfect. Implodeert niet.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjaano Bekijk Berichten
    Ik heb zelf een kubusvormige kist gemaakt van multiplex. Alle naden afgekit en deksel met tochtrubbers en 4 kistsluitingen. Werkt prima.
    Hier nog iemand met een houten kist eronder.
    Nadat mijn vat ook elke keer in elkaar zakte heb ik een kist gemaakt. Ideaal, meer benutte ruimte en je kan er alles aan vast schroeven zoals wieltjes handvaten ed.
    A Hout

ik heb het van mdf gemaakt en werkt prima.

Ik heb een stalen teil van de IKEA gebruikt. De deksel is natuurlijk niet luchtdicht van zichzelf maar met een paar lagen tape en dan vastklemmen met spanbanden werkt het prima. Kost geen drol en heeft een prettig formaatje.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjaano Bekijk Berichten
    Zo heb ik het ook gedaan: werkt prima!

Kunststof vat gaat ook prima.
    Ik heb een conisch kunstof vat van 60ltr en hier 3 uitneembare ringen in gezet.
    implodeert niet en sluit prima af.
    Een echte vakman maakt veel met weinig gereedschap.
    Ik heb veel gereedschap.......

Forum Rechten