Decoupeerzaag keuze: Festool of Bosch

koenta

Actieve deelnemer
15 apr 2016
68
0
Goedemiddag,
Ik heb een jaar geleden een Bosch GST 150CE gekocht. Hele fijne en sterke machine, nu kan ik door een ruil een Festool PS 300 EQ krijgen (gebruikte staat).
Nu heb ik niets aan twee machines.
Welke zouden jullie houden?

Ik hoor graag jullie mening
Groet Koen
 

Petrolhead

Post veel
4 mrt 2015
1.737
399
Festool is waardevaster, verder geen ervaring met beide decoupeerzagen maar ik schat ze wel hoger in dan de Bosch machine. Het gaat ook afhangen van of je momenteel al al dan niet gebruik maakt van de voordelen van het 'Festool systeem': de plug-it snoeren en afzuigaansluiting en...

Je verkeert alleszins in een luxepositie want je kan ze gewoon allebei aan een uitgebreide vergelijkende test onderwerpen :)
 

Edward68

Nieuw lid
5 dec 2018
9
0
Stel jezelf de vraag waarom je de huidige machine weg zou doen als deze je bevalt en je er prima mee uit de voeten kan...
 

koenta

Actieve deelnemer
15 apr 2016
68
0
Goed punt, zojuist heb ik hem in ontvangst genomen. Mooie machine hoor!
Ik ben zeer tevreden met de Bosch en denk dat de Festool meer opbrengt.
Ik zet hem te koop, ik wil namelijk een Dewalt DW745 tafelzaag gaan kopen, dat geld is dan weer zeer welkom:)
 

Edward68

Nieuw lid
5 dec 2018
9
0
Mijn mening: uitstekende keuze! (zowel wat de verkoop van de Fetool betreft als de keuze voor de DeWalt)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.