Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 17 van de 17
    Als ik m in de inham doe (ik neem aan dat je rechts bedoelt) dan staat het zaagblad scheef.

Hij gaat wel strak staan, maar even aanraken maakt wel dat hij losschiet.

Probeer dit eens.

de busjes zijn voor het gebruik van universele zaagjes zonder pin. Met de oranje knop zet je spanning op de zaag. Deze spanning kun je regelen door de oranje knop links of rechtsom te draaien en dan pas aan te spannen. Krijg je de oranje knop niet omlaag heb je hem te strak op gedraaid en moet je wat losser gaan zetten.

Bij het vervangen van het zaagje moet je altijd weer gaan kijken welke spanning je er op moet zetten anders kan het te los zitten.

Dank voor je tip.
    Ik heb de spanning flink opgedraaid en het lijkt (net even 10 cm proef gezaagd) dat hij nu wel op zijn plek blijft zitten. Wel heeft ie de neiging om wat links/rechts schuin te gaan staan.

Zouden er geen betere adapters zijn?

Op termijn wil ik wel een andere machine, maar met een dochter die op het punt staat om te gaan studeren...

Misschien een klosje/blokje maken dat tussen de adapter en de inbus zit.

Ga kijken of dat kan lukken! Dank!

Moet je haar in Stad laten studeren, kan ze thuis blijven wonen Mocht ik wat tegenkomen op marktplaats laat ik het weten voor je.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hstraat Bekijk Berichten
    Moet je haar in Stad laten studeren, kan ze thuis blijven wonen Mocht ik wat tegenkomen op marktplaats laat ik het weten voor je.
    Dank! En als het kon... ging ze ook in de stad... De opleiding (Pop Culture) is alleen in Leeuwarden. Anders zou ze gewoon thuis blijven wonen, veel gezelliger :-)

Forum Rechten