bandschuurmachine

zoldercircuit

Actieve deelnemer
7 mrt 2019
74
1
Ik heb van parkside 2 bandschuurmachines : de 600 watt en de 900 watt. Mijn bevindingen na een namiddagje schuren : de 600 watt schuurt wel, maar het schuurpapier is moeilijk te vervangen, scheurt af, kortom een rotmachine, de 900 watt schuurt prima, papier is goed te vervangen, kortom waar voor zijn geld. Ik had de 600 watt in promotie voor 24,95 dus ik heb niet te veel verloren, maar ik ga hem niet meer gebruiken. Ik gebruik ook nog een excentrische schuurmachine van worx en die is echt goed.
 

tom op eigen houtje

Actieve deelnemer
23 nov 2014
729
1
41
Rimburg
tomopeigenhoutje.webnode.nl
Hmm het lijkt erop dat ze nu andere schuurbanden gebruiken
ik heb de rode nog heb er toen ik de machine kocht gelijk een hele hoop bij gekocht
ik heb nog nooit een schuurband over gehad op mijn machines
jammer dat de kwaliteit niet meer zo goed is als eerst
mvg Tom
 

zoldercircuit

Actieve deelnemer
7 mrt 2019
74
1
Ik heb die rode banden ook, en ik had ook een hele hoop gekocht bij de 900 W, maar van de 600 W hadden ze geen extra te koop. Ze komen van de Hubo. Maar het toestel op zich werkt niet goed bij mij (de 600 W), de andere wel.
 

Erl

Nieuw lid
2 mei 2019
14
1
Nijmegen
Hoi Erl,

Heb je deze zelf helemaal ontworpen of heb je de tekeningen van het internet?
Ik wil er namelijk ook eentje maken zoals die van jou :cool:

Sorry dat het zo lang duurde. Nee die heb ik niet zelf ontworpen. Dat is een clone van een KMG beaumont metal works bandschuurmachine die messen makers graag gebruiken. Als je zoekt op google naar "kmg belt grinder clone" kom je genoeg bouwsels tegen. En kun je zelf bepalen welke je kunt maken. De schuurbanden zijn 50x2000. Succes. Gr, Erl.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.