Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 16 van de 16
    Hallo Frank
    Je vraagt specifiek naar gebruikerservaring van deze machine.

Sorry, dat ik nog eens naast die vraag reageer.
    Ik denk dat er bijzonder weinig van deze machines in BE of NL te vinden zijn , gezien de vlotte toevoer, verdeling van identieke machines aan ongeveer dezelfde prijs.

tip: Ik zou Stefaan Maene opbellen en vragen of hij ooit al zo'n machine heeft verkocht. Indien dit het geval is zou je kunnen proberen te vragen of hij die kopers kan contacteren om te vragen of jij , met je vragen , hen mag contacteren.

Indien Stefaan deze machine nog niet verkocht heeft, dan denk ik dat de kans dat er eentje in BE staat wel erg klein is.

Ik weet het, het is geen antwoord op je vraag, maar ik hoop dat het je iets voorruit helpt.

groeten
    Ornament
    http://www.houtsnijden.eu

Junior Member
    Ingeschreven
    Jan 2016
    @Ornament
    Alle reacties/tips zijn steeds welkom ook deze die niet 100% beantwoorden aan mijn vraag.
    Een mailtje voor bijkomende informatie naar Stefaan is uiteraard reeds geschreven. Ik wacht vol ongeduld op een antwoord. Indien het nuttige gegevens bevat zal ik deze info delen op het forum.
    Groeten
    Frank

is er al nieuws?

groeten
    Ornament

Junior Member
    Ingeschreven
    Jan 2016
    @Ornament

Geen nieuws, Stefaan Maene van Maene houtbewerkingsmachines heeft niet geantwoord op mijn mail .

Groeten

Frank

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frank2800 Bekijk Berichten
    @Ornament

Geen nieuws, Stefaan Maene van Maene houtbewerkingsmachines heeft niet geantwoord op mijn mail .

Groeten

Frank
    Ik denk dat je beter even belt. Stefaan is een heel aangename man, maar een beetje van de oude stempel. Of langs gaan. Dan krijg je een uitstekende uitleg. Eventueel te combineren met een bezoek aan Willy Vanhoutte. Dat is niet zoveel verder richting kust.
    Het is maar dag en avond, en heel even middag...

Ja, bellen met Stefaan of erheen gaan, is beslist beter.

groeten

Ornament

Forum Rechten