Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 4 van de 4 EersteEerste ... 234
Resultaten 31 tot 35 van de 35
    Senior Member
    Ingeschreven
    Aug 2013
    En van alles is de kwaliteit van het zaagblad zeer belangrijk.
    Heb zelf de GTS10XC en gebruik enkel nog de zaagbladen van Bosch maar enkel dezen waar op staat : “Made in Italy” die zijn van FREUD Vergeet de andere chinese bucht , ook dezen van Bosch made in china zijn juist goed voor oud ijzer.
    Jos

Ps: hier op marktplaats (op deze forum!) staat er een tafelzaag van Dewalt te koop...
    Laatst gewijzigd door Jos Cuypers; 21-04-19 om 13:19.

Bedankt voor de tip over de zaag op het Marktplein, Jos!
    Ik ben inmiddels zo lang aan het wikken en wegen dat mijn vrouw er klaar mee is, de DeWalt DW745 wordt vanavond besteld en ik heb hier niks meer op in te brengen...

Allemaal hartstikke bedankt voor jullie feedback en tips! Ik blijf lezen op het forum en kom ongetwijfeld nog terug om een en ander aan vragen te stellen aan jullie ervaren houthelden!

Senior Member
    Ingeschreven
    Apr 2014
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door timk Bekijk Berichten
    Bedankt voor de tip over de zaag op het Marktplein, Jos!
    Ik ben inmiddels zo lang aan het wikken en wegen dat mijn vrouw er klaar mee is, de DeWalt DW745 wordt vanavond besteld en ik heb hier niks meer op in te brengen..
    Whahahaha, wat een rotvrouw heb jij!

(mag ik dr ff lenen?)

Mvg,

Richie

Junior Member
    Ingeschreven
    Apr 2019
    En ik ben voor de DW745 gegaan ;-)

Senior Member
    Ingeschreven
    Jan 2017
    Daar heb je een goede machine aan , Geert . Veel zaagplezier ermee .

Mocht je interesse hebben : ik heb hier 2 artikelen geplaatst m.b.t. de DW745 , n.l. een uitvoerblad en een vergrote stopknop . Misschien is dat ook iets voor jou ?
    Vr. groet , Jan

Forum Rechten