Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 2 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 35
    Senior Member
    Ingeschreven
    Apr 2014
    En mocht je voor een DW745 gaan, ik heb hier nog een DE7400 onderstel liggen voor ruwweg 1/3 van de nieuwprijs. Gaat snel de verkoop in, ben immers m'n eigen onderstel aan het maken..

Edit: kom er nu achter dat de TS in België woont, dus dat is dan wellicht wat minder interessant
    Mvg,

Richie

Senior Member
    Ingeschreven
    Jan 2017
    Sorry Geert , ik heb je wat op het verkeerde been gezet . Ik zat abuis met de koop van mijn vandikte bankje . Ik heb de DW745 al een jaar (wat gaat de tijd snel) en had hem toen voor €496 . Je betaalt er nu €60 meer voor . Maar ook dit bedrag is zeker de (financiële) moeite waard .
    Laatst gewijzigd door Jan71; 10-04-19 om 23:18.

mafell zaag op mp voor 500 euro

Jan71 bedankt voor de tip. Ben vandaag zo een Bosch Tafelzaag gaan kopen bij VCB! Scheelt bijna 50 % op de prijs!

Senior Member
    Ingeschreven
    Jan 2017
    Veel zaagplezier ermee

Hoi Zoldercircuit en mede forumleden,

Ik ben nieuw en al een tijdje aan het twijfelen welke tafelzaag ik nu wil en zoek dan ook al enkele maanden naar een tevreden review over een "betaalbare" tafelzaag.
    Ik ben benieuwd of je een beetje tevreden bent over de Bosch PTS 10 T, heb je hem inmiddels al gebruikt?

Ook mijn budget is (zeer) beperkt en ben aan het twijfelen tussen enkele zagen:

De Scheppach HS105 https://www.hbm-machines.com/product...lzaag-10-hs105 (volgens mij geen favoriet hier maar je lijkt best wel wat te krijgen voor het geld. Aldus een amateur hobbyist)
    Ook staan er op marktplaats af en toe een Elektra Beckum TKHS 315 online.
    En nu zag ik deze aanbieding van de PTS 10 T via dit prachtige forum. (lijkt mij een mooie deal)

Ik ben vooral bezig met het schulpen en afkorten van eiken planken, waaronder oude vloerdelen. Ik ben beginnend in houtbewerking dus nog een beetje zoekend naar wat ik precies wil.

Ik hoor het graag en alvast bedankt!

Beste Timk, hij staat nog maar pas in mekaar van gisterenavond. Ik heb hem nog niet gebruikt. Er staan wel veel filmpjes op Youtube van dit toestel. Ik laat je weten als ik hem gebruikt heb, maar inmiddels is de Promo wel afgelopen vrees ik. Altans toch waar ik hem gekocht heb.
    Het is idd een zoektocht, ik ken er alles van.

De bosch kan geen eiken aan. Deze heeft al moeite met grenen en vuren. De oude scheppach is van beter kwaliteit als de nieuwe. Elektra beckum was vroeger ook een beter merk. Tot een bepaald moment. Maar ik raad aan om eerder een dewalt te kopen. Vanwege de teleurstellingen die je krijgt bij de andere merken. Zoals bosch

Hier nog een tevreden DW745 gebruiker!

Datgezegd achteraf toch voor de 7492 moeten gaan i.v.m. de stopknop maar vooral het verdekte spouwmes.
    Blijft veel geluid maken maar verder super. Sinds vorige week een 60 tands blad van ecotools erop wat toch wat netter zaagt dan het 24 tands blad wat erbij geleverd wordt.

Er is volgens mij wel een DW745 met verdekt spouwmes en "paddle" maar dat was/is dan weer een ander type.
    Goed plaatjes/prijzen bekijken want met het type ben je er niet.

Success met de zoektocht!

HTBDTL

Senior Member
    Ingeschreven
    Jan 2017
    Hallo HTBDTL , ik bezit ook de DW745 en heb me ook geërgerd aan de (te) kleine stopknop .Ik heb daarom zelf een grotere erop gemaakt . De "fabricage " ervan zal ik hier binnenkort posten in een apart topic in deze rubriek : Elektrisch gereedschap
    Laatst gewijzigd door Jan71; 17-04-19 om 00:19.
    Vr. groet , Jan

Forum Rechten