TIP: Hegner Multicut 1

Vurenhout

Post veel
12 aug 2012
815
161
Twello
Een vraag; waarom deze link? Ik heb totaal geen verstand van zo'n machine. Ziet ie er goed uit? Is het een fantastisch apparaat. Kortom ik ben benieuwd waarom jij vind waarom wij hierop zouden moeten gaan bieden.....
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.582
2.502
Gaanderen
Hegner is een van de beste figuurzaagmachines. Zeer goede kwaliteit. Ook gebruikt. Dus wie op zoek is grijp je kans.
 

hstraat

Post veel
13 mei 2017
1.085
37
Leiden
Een vraag; waarom deze link? Ik heb totaal geen verstand van zo'n machine. Ziet ie er goed uit? Is het een fantastisch apparaat. Kortom ik ben benieuwd waarom jij vind waarom wij hierop zouden moeten gaan bieden.....
Misschien moet je eerst eens Google gaan gebruiken voordat je dit soort vragen stelt

just my 2 cents.
 

The Boktor

Uitgevreten hout
2 mrt 2016
1.534
254
Een vraag; waarom deze link? Ik heb totaal geen verstand van zo'n machine. Ziet ie er goed uit? Is het een fantastisch apparaat. Kortom ik ben benieuwd waarom jij vind waarom wij hierop zouden moeten gaan bieden.....

Ik ben er iig blij mee dat er een paar mensen zo af en toe een tip geven. Ik waardeer dat.
 
Laatst bewerkt:

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.582
2.502
Gaanderen
Laten we de antwoorden en opmerkingen aan iemand die aangeeft geen verstand van machines heeft wat vriendelijker formuleren.
 

fantic

Post veel
22 mrt 2015
1.271
167
Halverwege Utrecht en Amsterdam
Een vraag; waarom deze link? Ik heb totaal geen verstand van zo'n machine. Ziet ie er goed uit? Is het een fantastisch apparaat. Kortom ik ben benieuwd waarom jij vind waarom wij hierop zouden moeten gaan bieden.....
De Hegner machines zijn de Festool/Mafell machines van de figuurzagen, onderdelen zijn volop verkrijgbaar en ze zijn bijna niet stuk te krijgen.
De prijs die er voor deze versie geboden wordt is al flink hoog, ik heb het geluk gehad dat ik er 2 jaar terug 1 op een markt kon kopen voor 50 euro en daar heb ik pas de blaasbalg van vervangen voor 3 tientjes en die ziet er een stuk beter uit dan degene die hier wordt aangeboden.
Maar ze zijn en blijven schaars op de 2de hands markt en als je dan geluk hebt zoals ik, heb je een goede machine die je zonder problemen voor het geld wat je er aan uitgeeft ook weer kan verkopen.
 

hstraat

Post veel
13 mei 2017
1.085
37
Leiden
Dank Fantic,

Had het niet beter kunnen verwoorden. Misschien heb ik de vraagstelling verkeerd gelezen maar nogmaals op google is er afdoende te vinden over Hegner figuurzaagmachines en je ziet ze enorm veel. Zijn ook erg prijzige machines nieuw als tweede hands , zeker als je de toeren gereguleerde machines hebt. Die kunnen van 400 tot 1400 rpm afhankelijk van materiaal wat je wil verzagen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.