Langst meelezend lid stelt zich voor

dimitrip

Nieuw lid
24 sep 2017
2
0
Volgens de statistieken ben ik lid sinds 24-09-17 en ik vermoed dat ik daarmee het langst meelezend -nog niet voorgesteld - lid ben.

Bij deze :)

Ik ben Dimi, 36jaar en woon in Leuven (België)

Woodworking.nl laat me wegdromen van zaken die ik nog niet kan maken en hopelijk later wel (liefst door al mijn vingers en andere ledematen intact te houden).

Momenteel is het nog ff de theorie uitzoeken want de praktijk laat even op zich wachten door 2 dochters die in volle ontwikkeling zijn (2 & 6 jaar). Iets met tijd en geld...

Ik ben wel al bezig het materiaal te verzamelen om later hopelijk leuke projectjes te kunnen maken (mijn vrouw heeft alleszins genoeg ideeën ;) )

Ik ben graag bezig met klussen (renovatie huis) en naar het schijnt is mijn sterkte "als ik iets vastzet, zit het vast". Dat kan natuurlijk ook een zwakte zijn als het fout is gegaan ;)

Houtbewerking is een nieuw interessegebied, voorheen (en nu ook nog) lag deze bij de informaticawereld (prutsen met hard- en software).

Groetjes

Dimi
 

BossyRangs

Post veel
30 nov 2015
1.495
343
Torhout, België
Welkom op het forum, Dimi. Wat had je graag gemaakt? Misschien kunnen we je op weg helpen. Dingen van pallethout zijn goeie beginnersprojecten. Het moet en mag allemaal niet perfect zijn, waardoor het ook moeilijk is om het te verprutsen.
 

dimitrip

Nieuw lid
24 sep 2017
2
0
Lange termijn project: mijn kelder omvormen tot nette werkplaats. Nu staan er nog gerecupereerde kasten. Ik ben bezig alles netjes te ordenen in plastiek bakken. Eens dat gedaan is kunnen de kasten weg en wil ik een kleine verplaatsbare werkbank, een kastje voor de afkortzaag ( liefst even hoog als de verplaatsbare werkbank). Dit kan pas als ik de vloer heb voorzien van osb en laminaat dat ik nog over heb. Al dan niet met extra electriciteit aansluitingen. Nadien nog een Luchtfilter van Kor. Zoals je ziet, veel plannen, weinig tijd en geld ;) ( dan zwijg ik nog over de kast die ik moet maken voor het bureau ;) )
 

RedWoodWorking

Actieve deelnemer
5 okt 2017
158
29
Boxtel, NL
Werkplaats(inrichtings) topics zijn altijd interessant. Als je foto's hebt van je vooruitgang, dat is goed voor de inspiratie.

Denk wel aan het feit dat laminaat en zaagsel over het algemeen een bijzonder gladde (onveilige) vloer oplevert.
 

ope1967

Actieve deelnemer
12 aug 2017
140
55
de titel laat me toch wel af vragen hoe lang je bent :cool: heb der hier eentje ontmoet die 2meter14 was hahah
Nee zonder gein Welkom
 

Okat

Nieuw lid
28 okt 2016
6
0
Bij Nijmegen
Hoi dimitrip.

Ik ben bang dat ik je ga inhalen. Ik zie net dat ik mijn eerste bericht heb geplaatst. En ik heb mij ergens in 2016 ingeschreven.
Maar ook ik moet mij nog voorstellen.

Ga ik zo maar eens doen.

Welkom en groet,
Okat
 

RonaldVereycken

Actieve deelnemer
30 sep 2017
226
18
Leuven, België
Hoi Dimi, welkom!

Ik zit in heel vergelijkbare positie als jou en heb al enorm veel bijgeleerd de laatste 2 jaar o.m. dankzij dit prachtige forum, en dat ondanks de erg beperkte tijd.

Benieuwd naar het volgende project dat je in gedachten hebt, en in elk geval succes ermee!

Groeten, Ronald
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.