Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 2 van de 7 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 69

Onderwerp: fijnstofunit 2.0

Sorry, Kor, ik was niet duidelijk zie ik nu. Ik bedoelde met 'dat pleit voor een pakket' een pakket losse onderdelen. Een kistje maken is niet ingewikkeld en kan ik ook, maar ik zie al wel dat jij dat beter kan. Ik denk er nog even over wat ik doe en stuur je dan een mailtje. Dank voor je reactie in elk geval.

Oh en de prijs gezien alle kennis, onderzoek en tijd van Kor lijkt me inderdaad heel redelijk!

Een hoop geld valt reuze mee. Zeker als je het vergelijkt met eventuele ziektekosten die misschien nu bespaard blijven. En ik geloof niet dat Kor hier heel rijk van gaat worden. Goede filters kosten nu eenmaal wat. En helemaal een goede geschikte ventilator. Dat is de grootste uitdaging geweest. En dan alles in één geheel pakket. Zeer netjes! Mooi om te zien dat het allemaal gelukt is.

Voor onze werkplaats hier heeft Kor 2 grotere filtersystemen ontworpen en deze draaien nu een tijdje. Wat een verschil !!! Echt een aanrader!!

Deze komt op mijn verlanglijstje! Ik hoop deze zomer!
    Is er nog iets bijzonders aan de houten kist? Behalve dat de verbindingen luchtdicht moeten zijn?
    Groeten, Raymond

Senior Member
    Ingeschreven
    Jul 2011
    Wat een mooie kleine fijnstoffilter Kor.
    Jammer dat je die niet eerder had, dan had ik deze graag aangeschaft.
    Mvg, .
    Waar gehakt wordt, vallen spaanders.

Echt jammer dat dit filter en niet eerder was.

komt bij het onderdelen pakket wel een bouwtekening met de benodigde afmetingen?
    Measure twice,
    Cut once,
    Then force it to fit.

Hoelang mag de ventilator aanstaan en wat is de levensduur van deze ?

Feestje hoor Kor! Wat een prachtige aanbieding
    Als ik binnenkort een grotere werkplaats krijg ben je de eerste die het hoort, want dan bestel ik dit fantastische pakket
    Zeg maar gewoon Ruben
    --- Hout hoort te drijven ---

3dmazter,

Daar wordt aan gewerkt.
    Ik ben zelf niet zo van de tekeningen, maar in dit geval is het wel handig.

Groet,
    Kor
    kies ook voor hout
    Voor advies over fijnstof filtratie en het maken van een fijnstof (zelfbouw) filterunit voor de werkplaats: kiesvoorminderfijnstof.nl
    http://www.kiesvoorhout.nl
    http://www.kiesvoorminderfijnstof.nl

Forum Rechten