Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 5 van de 5

Metaaldraaibank en houten pen-kits

Beste leden ,

even een vraag ik heb een hbm 210x 400 Vario metaaldraaibank gekocht , en dit vanwege dat ik deze dan
    met de twee hobby's kan gebruiken, ik wil graag ook pennen draaien op de metaaldraaibank , maar ik vindt nergens
    zo en kit zoals voor en houtdraaibank .

Of kan ik de standaard penkits gewoon gebruiken op de metaaldraaibank ,want voor zover ik begrijp werken houtdraaibanken ,met MK1 of Mk 2 .

Wie heeft voor mij en aub en oplossing ,of zijn er leden die zelf hun hulpstukken hebben gedraaid ?

Mvg
    Cnc Albert

Diameter van de pinole 30 mm.
    Opname van de pinole MC 2.

Opname van de draaibank is MC 3 er zijn gewoon verloopbussen van 2 naar drie, zal je die enkel iets aan moeten passen als de kit een aantrekdraad gebruikt

Precies, zoiets als deze:

https://www.rubenco.nl/verloophulzen...uls-02976.html

maar HBM zal die zeker ook hebben.

Je zal er denk ik eerder mee komen te zitten dat een stuk hout niet zo lekker klemt in een klauw voor metaal.
    Je kunt een MC 3 blank kopen , aan de achterkant schroefdraad er in voor trekstang, en aan de voorkant de M 33 opname

Spinningwheels en Jurriaan

Bedankt al voor de antwoorden ,en jurriaan zoals je zegt heb ik gezien en hebben ze bij HBM dus de verloophulzen.

Forum Rechten