Metaaldraaibank en houten pen-kits

Cnc Albert

Actieve deelnemer
16 mrt 2018
67
1
België ,
Beste leden ,

even een vraag ik heb een hbm 210x 400 Vario metaaldraaibank gekocht , en dit vanwege dat ik deze dan
met de twee hobby's kan gebruiken, ik wil graag ook pennen draaien op de metaaldraaibank , maar ik vindt nergens
zo en kit zoals voor en houtdraaibank .

Of kan ik de standaard penkits gewoon gebruiken op de metaaldraaibank ,want voor zover ik begrijp werken houtdraaibanken ,met MK1 of Mk 2 .

Wie heeft voor mij en aub en oplossing ,of zijn er leden die zelf hun hulpstukken hebben gedraaid ?

Mvg
Cnc Albert


Diameter van de pinole 30 mm.
Opname van de pinole MC 2.
 

spinningwheels

Actieve deelnemer
18 mrt 2017
292
3
Opname van de draaibank is MC 3 er zijn gewoon verloopbussen van 2 naar drie, zal je die enkel iets aan moeten passen als de kit een aantrekdraad gebruikt
 

spinningwheels

Actieve deelnemer
18 mrt 2017
292
3
Je zal er denk ik eerder mee komen te zitten dat een stuk hout niet zo lekker klemt in een klauw voor metaal.
Je kunt een MC 3 blank kopen , aan de achterkant schroefdraad er in voor trekstang, en aan de voorkant de M 33 opname
 

Cnc Albert

Actieve deelnemer
16 mrt 2018
67
1
België ,
Spinningwheels en Jurriaan

Bedankt al voor de antwoorden ,en jurriaan zoals je zegt heb ik gezien en hebben ze bij HBM dus de verloophulzen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.