jaarwerk tafels

starboyxl

Nieuw lid
8 feb 2011
3
0
goedeavond iedereen,

ik ben een leerling uit het VTI en ik moet een opdracht maken over tafels, massieve tafels, gefineerde tafels, samengestelde tafels, en hun toepassingen en materialen gebruik.

jammer genoeg is er niet veel nuttige info te vinden op het web, en heb ik al gecontacteerd naar firma's en familieleden, misschien dat ik ook nog hier iets leer.

hopelijk kunt u info doorsturen of nuttige websites. (als het niet teveel gevraagd is)

MVG
 

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.045
1.674
Terkaple
www.woodworking.nl
Tja grote Sterrenjongen, het is natuurlijk wel gemakkelijk om voor je jaarwerk zo je vraag in de groep te gooien, maar je hebt het onderwerp vast ook gekozen omdat je het zo interessant vind en er graag meer van wilt weten om je medestudenten straks af te troeven met een schitterend jaarwerk. Dat betekend ook zelf hard aan de slag gaan. Gebruik de zoekfunctie op dit forum en google en als je dan een specifieke vraag hebt, dan is er hier vast wel iemand die daar een antwoord op heeft :lol: :lol: .

Veel succes man!!

jaap
 

starboyxl

Nieuw lid
8 feb 2011
3
0
ik heb het onderwerp niet gekozen, ik heb die opdracht gekregen, maar ik zal hier eens op het forum zoeken.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.