Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 23

Goedgeprijsde houtklemmen en waar moet ik op letten

Ik ben bezig een kastje te bouwen en was nieuws gierig wat een beetje goede prijs kwaliteit verhouding is wat betreft houtklemmen, ik vind ze nieuw redelijk aan de prijs om eerlijk de waarheid te zeggen, weet iemand trouwens of ik ergens kan kijken wie faliette inboedel aanbied of iets dergelijks of misschien iemand de er gewoon mee stop en het weg kan doen voor een aardig bedrag!

zijn er nog andere zaken waar ik specifiek rekening mee moet houden?
    !

Alle waar naar geld, inboedels of mensen die er mee stoppen....dat wil iedereen wel, dus je moet heel veel geluk hebben (vaak gaat het zelfs te duur weg)
    Klemmen van Bessey zijn top maar kosten ook een klein vermogen
    Er zijn nog wel wat andere merken die goedkope/goede klemmen leveren, maar ik weet zo even niet welke, zelf even de zoekfunctie gebruiken (met het woord lijmklemmen vind je vast en zeker een heleboel)
    Met een hamer past alles...

Ik heb er een aantal over ook al klinkt dat vreemd want meestal kan je er niet genoeg hebben. Ik heb je een pb gestuurd met mijn mobiele nummer. Gerard

Ik zou eens bij ecotools kijken
    Of een rommelmarkt
    Daar vindt je vaak juweeltjes voor een vriendelijke prijs
    Succes met je zoektocht
    Mvg Leroy

Ik heb pas 1 setje bij Ali besteld voor 3/4 buis
    Heb zelf een draadsnij ijzer en paar mooie buizen erbij gemaakt
    Vallen me niet eens tegen.

Maar zou zeker kijken bij markten en rondkijken bij mensen die stoppen of moeten stoppen.
    Kom je vaak mooi spul tegen

Die buisklemmen zijn inderdaad heel ok. Ik heb er een paar bij Baptist besteld laatst, buis met draad er al aan bij Toolstation opgehaald, die zitten hier om de hoek. Zo ben ik voor weinig geld klaar en heb ik toch een paar flinke jongens in huis. Je kan ze zo groot of klein maken als je wil en op een later moment ook nog eens van een lagere of juist kortere buis voorzien als dat nodig is. Tot nu toe bevallen ze me prima.

Op veilingen kan je soms ook goede kwaliteit voor weinig kopen
    https://www.troostwijkauctions.com/n...31945-5490004/
    Let wel op dat er nog btw en veilingkosten bij komen !

Senior Member
    Ingeschreven
    Oct 2017
    Ik zou gaan voor buisklemmen, dan heb je een kwalitatief product dat ook nog eens flexibel inzetbaar is.

Bedankt tot zover voor de input en advies, ook weer wat geleerd dat ze eigenlijk lijmklemmen heten

ik ga kijken voor die auction en wat meer op marktplaats, kon ook bijna niks vinden onder houtklemmen maar van de resultaten van lijmklemmen word ik een stuk gelukkiger

Senior Member
    Ingeschreven
    Sep 2015
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeCrow Bekijk Berichten
    Ik zou gaan voor buisklemmen, dan heb je een kwalitatief product dat ook nog eens flexibel inzetbaar is.
    Volgens mij gaat dat alleen maar op bij de duurdere buisklemmen (Bessey, Juuma). Zodra de kwaliteit wat minder wordt klemmen de bekken niet mooi parallel & moet je gaan klooien met houten blokken om de kracht goed verdeeld te krijgen.

Ik heb trouwens gisternacht wegens niet-kunnen-slapen eens gekeken op MP wat klemmen deden & ben me echt rot geschrokken. Vaak vraagt men de hoofdprijs, zowat nieuwprijs. Als je dat koopt ben je aan het gokken — je wil een klem echt in de handen hebben om te zien oftie nog ok is.

Forum Rechten