Te koop: Triton TRA001 freesmachine

kvdd

Actieve deelnemer
22 dec 2015
36
0
Ede
Beste allemaal,

Zojuist een nagenoeg niet gebruikte Triton TRA001 freesmachine op marktplaats gezet. Hij gaat weg omdat ik deze machine zo goed als niet gebruik. (ik heb de houtbewerking hobby beëindigd helaas en dan heb je die mooie machines niet meer nodig.)

Zie: https://link.marktplaats.nl/m1389803008
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Ohoh....ik voel een tik op de vingers aankomen ;)

my 2 cts (tip)

Hoe oud is de machine
is er nog garantie
foto(s)
Omschrijving van de machine
 
Laatst bewerkt:

vandikte

Post veel
3 jul 2013
1.761
459
Almere
5AC3DC72-152F-4B74-A1DA-5BAB409A0D34.jpg

Ik heb best wel moeite met deze hele discussie, ook dat ie elke keer op de advertentie pagina zelf plaatsvind. Nu doe ik er zelf ook nog aan mee...

Maar ja deze advertentie is eigenlijk alleen maar een marktplaats link en dan zou die als tip in de titel wel passend zijn.

PS ik zie geen enkel bod op marktplaats, ik vind dit een erg onsympathieke manier van handelen.

Tot zover en ik ga gewoon de advertentie sectie van dit forum maar negeren.
 

svenskapelsin

Actieve deelnemer
14 mrt 2015
524
32
Zweden-Delft
Daarom was ik zo blij dat dit forum een prijs verplicht stelde. Geen gezeik met bieden, onderhandelen en links naar marktplaats. Gewoon een doorgaans betrouwbare aanbieder die niet per definitie het onderste uit de kan wilde. Verbied gewoon elke link met marktplaats, als je echt wil (onder)handelen ga je naar marktplaats, wil je gewoon iets verkopen hier welkom.....

Ohja 250 euro gelijk verkopen zou ik zeggen, is praktisch de nieuwprijs....
 

RedWoodWorking

Actieve deelnemer
5 okt 2017
158
29
Boxtel, NL
Bekijk bijlage 86057

Ik heb best wel moeite met deze hele discussie, ook dat ie elke keer op de advertentie pagina zelf plaatsvind. Nu doe ik er zelf ook nog aan mee...

Maar ja deze advertentie is eigenlijk alleen maar een marktplaats link en dan zou die als tip in de titel wel passend zijn.

PS ik zie geen enkel bod op marktplaats, ik vind dit een erg onsympathieke manier van handelen.

Tot zover en ik ga gewoon de advertentie sectie van dit forum maar negeren.

Helemaal eens met wat Marcel zegt.
Tevens: gebruik het forum nou waar een forum met mede-houtbewerkers het meest geschikt voor is - elkaar helpen - en gebruik marktplaats waar dat geschikt voor is - spullen verkopen tegen opbod voor eenieder welk mens. Voor mij strookt dit niet met elkaar.
 

kvdd

Actieve deelnemer
22 dec 2015
36
0
Ede
Heren, bedankt voor alle tips. Ik heb juist met de intentie van "dan kan het woodworking forum waar ik zoveel aan gehad heb er ook van mee profiteren" het ook hier op gezet. Indien daar problemen mee zijn, of dat het onjuist is, dan graag mijn forumpost verwijderen.
 

hstraat

Post veel
13 mei 2017
1.085
37
Leiden
kvdd om mede forum leden te helpen bied je het eerst hier aan exclusief. Lukt het niet donder je het op marktplaats. Zo zie ik het. En wat is er mis als men hier bied?
 

PrtPrt

Nieuw lid
21 apr 2018
13
0
op marktplaats kon ik alleen maar bieden vanaf €200. Ik vind 60% van de nieuwprijs meer dan voldoende voor 2e hands spul. Voor een paar tientjes meer kun je het nieuw kopen incl. garantie.
 

Edward68

Nieuw lid
5 dec 2018
9
0
op marktplaats kon ik alleen maar bieden vanaf €200. Ik vind 60% van de nieuwprijs meer dan voldoende voor 2e hands spul. Voor een paar tientjes meer kun je het nieuw kopen incl. garantie.

60% vind ik nog fors... Ik ga eigenlijk nooit verder dan 50% van de nieuwprijs, uitzonderingen daargelaten.
De verhalen met 'praktisch nieuw en vrijwel niet gebruikt' ken ik zolangzamerhand wel: in de praktijk blijkt het vaak nét ff anders.
 

Spaander

Post veel
26 jul 2011
1.948
88
West-Friesland
Begint het gezeik nu alweer, gewoon de regels eens goed lezen als men hier een advertentie plaatst?
En als het niet bevalt of naar zin is, contact opnemen met de beheerder van dit forum!
Mvg, :(.
 

MerkiMac

Actieve deelnemer
28 sep 2012
256
31
Zandvoort
www.markdemaker.nl
Toch ook nog even mijn nederige bijdrage. Ik vind ook dat een advertentie zo duidelijk mogelijk moet zijn, foto's, vraagprijs, locatie etc. Dat iemand zijn product ook op Marktplaats aanbiedt maakt mij niet zo veel uit. Gisteren heb ik de Osborne Excalibur van Oscar f1 met de post ontvangen. Zonder de advertentie hier op het marktplein, had ik hem op Marktplaats niet gezien. Wat mij betreft vullen de twee elkaar prima aan.
 

hstraat

Post veel
13 mei 2017
1.085
37
Leiden
Ik had deze advertentie en de 2 overige al bij Jefmen gemeld maar die heeft er niks mee gedaan. Ik vind dat deze duidelijk in strijd zijn met de hier geldende regels. Als die nou gelijk foto's en alle informatie hier ook neer gezet had had ik geen pb gestuurd.
 

jefmen

Moderator
23 nov 2009
1.054
62
Ik had deze advertentie en de 2 overige al bij Jefmen gemeld maar die heeft er niks mee gedaan. Ik vind dat deze duidelijk in strijd zijn met de hier geldende regels. Als die nou gelijk foto's en alle informatie hier ook neer gezet had had ik geen pb gestuurd.

Dat klopt. Je hebt hem zelf al aangesproken. Ik vind ook dat een forumlid een ander aan mag spreken dan alleen een moderator. Teven hebik ook de discussie afgewacht.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.