Scheppach in de regio?

Nerflander

Actieve deelnemer
5 feb 2011
291
6
Steenwijk
Ik ben me aan het oriënteren inzake de aanschaf van een vlak-vandikte-combi. Heel wat info al gevonden op ons forum. Maar wat ik wou vragen: Is er in de omgeving waar ik woon, regio Rotterdam, niet iemand die een Scheppach HMS 2600 heeft, die 'em aan me wil demonstreren? Dat zou me een flink stuk verder helpen. 'Regio' mag je ruim nemen.
 

Scheppie

Post veel
10 dec 2009
2.240
290
Heelsum
Je zit niet al te ver van de importeur van der spek af. Ik neem toch aan dat die een machine hebben staan die ze kunnen demonstreren...
 

Nerflander

Actieve deelnemer
5 feb 2011
291
6
Steenwijk
@Scheppie, bedankt voor de tip. Ik heb een link naar hun site nota bene bij m'n favorieten staan, maar wist niet dat ze aardig dichtbij zitten. Verkoopt deze firma rechtstreeks aan particulieren? Ik krijg het vanaf hun contactpagina niet echt helder. (Had je trouwens al gezien, dat ik je bij je gebruikersnaam genoemd heb in het topic 'doorslaan stoppen'? Niet vervelend bedoeld hoor!)

Ik houd me overigens nog steeds aanbevolen voor aanbiedingen van forumleden inzake bovenstaand verzoek.
 

simon

Actieve deelnemer
10 dec 2010
357
19
Zuid-holland
Scheppie zei:
Je zit niet al te ver van de importeur van der spek af. Ik neem toch aan dat die een machine hebben staan die ze kunnen demonstreren...

De importeur zit in Oud-beijerland.
Deze verkoopt niet aan particulieren maar altijd via een dealer.

Simon
 

tools

Nieuw lid
31 jan 2011
11
0
Ik zit eigenlijk een beetje met het zelfde probleem. Ik kom uit het oosten van het land, en er is hier in de buurt geen een dealer te vinden die scheppach machines hebben staan, het moet allemaal vanuit de folder. :cry: :cry: :cry: Ik praat over de regio twente/achterhoek. :lol: :lol: :lol:
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.