Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 8 van de 8

Scheppach in de regio?

Ik ben me aan het oriënteren inzake de aanschaf van een vlak-vandikte-combi. Heel wat info al gevonden op ons forum. Maar wat ik wou vragen: Is er in de omgeving waar ik woon, regio Rotterdam, niet iemand die een Scheppach HMS 2600 heeft, die 'em aan me wil demonstreren? Dat zou me een flink stuk verder helpen. 'Regio' mag je ruim nemen.

Re: Scheppach in de regio?

Je zit niet al te ver van de importeur van der spek af. Ik neem toch aan dat die een machine hebben staan die ze kunnen demonstreren...

@Scheppie, bedankt voor de tip. Ik heb een link naar hun site nota bene bij m'n favorieten staan, maar wist niet dat ze aardig dichtbij zitten. Verkoopt deze firma rechtstreeks aan particulieren? Ik krijg het vanaf hun contactpagina niet echt helder. (Had je trouwens al gezien, dat ik je bij je gebruikersnaam genoemd heb in het topic 'doorslaan stoppen'? Niet vervelend bedoeld hoor!)

Ik houd me overigens nog steeds aanbevolen voor aanbiedingen van forumleden inzake bovenstaand verzoek.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scheppie
    Je zit niet al te ver van de importeur van der spek af. Ik neem toch aan dat die een machine hebben staan die ze kunnen demonstreren...
    De importeur zit in Oud-beijerland.
    Deze verkoopt niet aan particulieren maar altijd via een dealer.

Simon

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon
    Deze verkoopt niet aan particulieren maar altijd via een dealer.
    Simon
    op http://www.scheppach.nl kun je alle machines kopen, ik weet niet of ze dan rechtstreeks komen bezorgen of dat dat via een dealer loopt maar ze hebben een soort van webshop...

Er zitten 2 dealers in Rotterdam Fa Breur aan de Ceintuurbaan en Fa de Jong in het oude Noorden.
    Gr

Ik zit eigenlijk een beetje met het zelfde probleem. Ik kom uit het oosten van het land, en er is hier in de buurt geen een dealer te vinden die scheppach machines hebben staan, het moet allemaal vanuit de folder. :cry: :cry: :cry: Ik praat over de regio twente/achterhoek. :lol: :lol: :lol:

Even van der Spek bellen in Oud Beyerland die kan misschien kijken waar hij levert in jou regio.
    Gr

Forum Rechten