Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 7 van de 7 EersteEerste ... 567
Resultaten 61 tot 67 van de 67
    Ik denk niet dat ik overdreven veel spanning steek op het blad.

Hoe controleer je een eventuele onbalans in de wielen?

Zonder zaagblad draaide hij vrijwel trillingloos. Het is vooral het bovenste wiel dat uit balans is. Dit is ondertussen opgelost.
    Nu zie ik dat de rubberen band ook niet overal even dik zijn.

Even terugkomend op mijn vraag of een lint van 3,1mm er in kan.
    Ja het kan!
    Zaag moet wel redelijk achterop het bovenste wiel lopen, anders kan het bovenste lager niet bij de rug van het zaagblad komen. De onderste geleider was ook een crime maar als het eenmaal loopt is het ook echt genieten van de kleine cirkels die er mee gezaagd kunnen worden.

Nou, jullie advies was dus goed!
    Hartelijke dank, ik zaag dr nu wat vingertjes af dus typen zal lastiger worden

komende week in de aanbieding voor 70 euro!!

Nu in augustus weer aanbieding voor 70 euro.
    Welke zaagbladen raden jullie aan om bij TuffSaws te bestellen??

Helaas online uitverkocht

Net lidl een bericht gestuurd wanneer deze weer geleverd wordt. Prompt een uur later zijn ze er weer alleen dan voor 100 euro. Heb Lidl een bericht gestuurd dat ik hier niet over te spreken ben. Ben benieuwd of ik alsnog de korting kan krijgen

Forum Rechten