hoogte regelen met een sokkel

Superbra

Actieve deelnemer
16 feb 2014
278
116
Wetteren, Belgie
Hallo allemaal. Binnenkort komen er in de badkamer nieuwe kastjes die ik zelf zou maken. Ik zou liefst met een sokkel werken. Stelpoten met een plint er rond zijn ook een mogelijkheid. Er is wel maar een 3 à 4 cm plaats voor die poten of sokkel. Bovendien moet het werkblad exact gepositioneerd worden. Er staan kleine tegeltjes boven het huidige werkblad en ik zou graag het nieuwe werkblad op exact dezelfde hoogte als het huidige krijgen. Nu vraag ik me af hoe ik met een sokkel de kasten pas krijg en op die exacte hoogte.

Graag hoor ik jullie suggesties. Alvast bedankt.
 

Houtmoet

Actieve deelnemer
22 okt 2013
179
29
Volgens mij zijn er allerlei mogelijkheden. Als je een sokkel maakt, goed inmeten, sokkel iets (3mm) te laag maken en het meubel omhoog stellen tot aan je tegels mbv vulplaatjes.
Stelpoten kan ook maar dan moet je denken aan stelvoetjes in combinatie met rampamoeren of inslagmoeren.
 

Superbra

Actieve deelnemer
16 feb 2014
278
116
Wetteren, Belgie
Hoe langer ik er over nadenk, hoe meer ik geneigd ben om inderdaad met stelvoetjes te werken. Daarna een plintje errond en klaar. Bedankt voor het meedenken.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.