Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 18 van de 18

Onderwerp: stofmasker

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yoek Bekijk Berichten
    Ik snap het even niet, gebruik je dit voor gas en stof, of alleen voor stof (P3)? Als je dit alleen voor stof gebruikt,welke filters pas je dan toe?
    Stof. P3 filters.

Member
    Ingeschreven
    Aug 2016
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door woody Bekijk Berichten
    Ik heb er ook een uit de 6500-reeks (weet niet van buiten welke precies), maar die bovenste clipjes zijn altijd pijnlijk aan mijn kletskop bij het aan- en uittrekken. Mijn haar laten groeien is helaas geen optie meer ;-) Een pet dragen zou dit oplossen, maar dat is geen automatisme. Met andere woorden: deze zou ik zelf niet meer opnieuw kopen.

Tja, ik vind dit een moeilijke vraag. Er zijn evenveel antwoorden als er opties op de markt zijn, denk ik.

Ik heb gelukkig nog voldoende haar.

Member
    Ingeschreven
    Aug 2016
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Superkees Bekijk Berichten
    Ik heb gelukkig nog voldoende haar.
    Haha! Meer keuze in stofmaskers!

Deze heb ik:
    https://nl.aliexpress.com/item/3-m-7...27424c4dus7zew

Dus ongeveer 3x goedkoper dan in Nederland. Even op "3m 7502" zoeken bij Alie, dan kom je genoeg aanbiedingen tegen. Ik meen zelfs €8,= zonder filters erbij.
    De 2 staat voor medium.
    Er is ook een small 1 en large 3 .

Nog niet zoveel gedragen, maar met de kou van de afgelopen tijd kwam er wel condens aan de binnenkant.
    Laatst gewijzigd door The Boktor; 15-03-19 om 21:59.
    The Boktor..... eet en leeft van hout.

Oja, en levertijd 2 á 3 weken.
    The Boktor..... eet en leeft van hout.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Boktor Bekijk Berichten
    Deze heb ik:
    https://nl.aliexpress.com/item/3-m-7...27424c4dus7zew

Dus ongeveer 3x goedkoper dan in Nederland. Even op "3m 7502" zoeken bij Alie, dan kom je genoeg aanbiedingen tegen. Ik meen zelfs €8,= zonder filters erbij.
    De 2 staat voor medium.
    Er is ook een small 1 en large 3 .

Nog niet zoveel gedragen, maar met de kou van de afgelopen tijd kwam er wel condens aan de binnenkant.
    Gelijk maar even besteld dank!

Dat is geen geld voor een origineel 3M product, voor een nepper dan wel weer stevig betaald .

Forum Rechten