Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 12

Te Koop: voetpedaal 2x

Dacht iets van 17,50 per pedaal? of kratje hertog jan voor een pedaal (18 eur ) Beide nagekeken en werken goed. Ondanks dat er nog een Telex nummer op staat doen de microswitch zijn werk goed. Grijze kabel is stroom in, zwarte kabel is stroom uit. Worden zonder stekkers geleverd maar daar is de prijs ook naar.

foto_3175044561748136700.jpg
    Laatst gewijzigd door hstraat; 14-03-19 om 19:13.

waar gebruik je zoiets voor, zou zo snel niets weten om toe te passen in mijn werkplaats.

Rinus

Je kan hiermee bijvoorbeeld een Hegner figuurzaag bedienen. Handig als je heel vaak zaagje moet switchen van gat naar gat. Even voet eraf, wisselen van gat, zaag op spanning brengen en pedaal intrappen en zagen maar. Heb er zelf al een dus heb deze niet nodig.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door R de Gelder Bekijk Berichten
    waar gebruik je zoiets voor, zou zo snel niets weten om toe te passen in mijn werkplaats.

Rinus
    Op een lamp aansluiten die aan gaat als je het pedaal intrapt zodat vrouwlief weet dat ze een koud biertje moet komen brengen :-)
    Met een hamer past alles...

Senior Member
    Ingeschreven
    Apr 2014
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Toxiq Bekijk Berichten
    Op een lamp aansluiten die aan gaat als je het pedaal intrapt zodat vrouwlief weet dat ze een koud biertje moet komen brengen :-)
    Nou... Dat hoef ik maar 1x te doen.. Dan krijg ik idd een biertje... Tussen m'n tanden.. Met de snelheid van het geluid...
    Mvg,

Richie

Bij de Woodrat heb ik het ook wel gezien.

Een VB36 draaibank heeft of standaard een voetpedaal, of het is een veelgebruikte extra - ik zie ze er in ieder geval altijd bij.Handig om de draaibank te kunnen stoppen zonder je handen te gebruiken.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rizz Bekijk Berichten
    Nou... Dat hoef ik maar 1x te doen.. Dan krijg ik idd een biertje... Tussen m'n tanden.. Met de snelheid van het geluid...

daar komt het bier uiteindelijk toch wel terecht, de verpakking is misschien meer het probleem
    Met een hamer past alles...

Senior Member
    Ingeschreven
    Jan 2017
    Hans , ik heb je een PB gestuurd .
    Vr. groet , Jan

Beide pedalen zijn voorlopig gereserveerd

Forum Rechten