Te Koop: voetpedaal 2x

Status
Niet open voor verdere reacties.

hstraat

Post veel
13 mei 2017
1.085
37
Leiden
Dacht iets van 17,50 per pedaal? of kratje hertog jan voor een pedaal (18 eur :) ) Beide nagekeken en werken goed. Ondanks dat er nog een Telex nummer op staat doen de microswitch zijn werk goed. Grijze kabel is stroom in, zwarte kabel is stroom uit. Worden zonder stekkers geleverd :) maar daar is de prijs ook naar.

foto_3175044561748136700.jpg
 
Laatst bewerkt:

R de Gelder

Actieve deelnemer
26 jan 2017
138
0
waar gebruik je zoiets voor, zou zo snel niets weten om toe te passen in mijn werkplaats.

Rinus
 

hstraat

Post veel
13 mei 2017
1.085
37
Leiden
Je kan hiermee bijvoorbeeld een Hegner figuurzaag bedienen. Handig als je heel vaak zaagje moet switchen van gat naar gat. Even voet eraf, wisselen van gat, zaag op spanning brengen en pedaal intrappen en zagen maar. Heb er zelf al een dus heb deze niet nodig.
 

Rizz

Post veel
15 apr 2014
2.085
504
Moordrecht
Op een lamp aansluiten die aan gaat als je het pedaal intrapt zodat vrouwlief weet dat ze een koud biertje moet komen brengen :)

Nou... Dat hoef ik maar 1x te doen.. Dan krijg ik idd een biertje... Tussen m'n tanden.. Met de snelheid van het geluid...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.