Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 11

Netjes groeten bij het binnenkomen...

Hoi,
    Ook ik ben nieuw op dit forum. Ik kijk al een poosje mee met wat er over de tafel gaat hier. Mooi om te zien wat mensen maken. Heel nuttig ook om kennis te kunnen nemen van de wetenschap en ervaring van anderen. Ik volg de deeltijdopleiding aan het Hout- en Meubileringscollege in Rotterdam, om me om te scholen naar de houtbewerkersbranche (momenteel ben ik nog predikant, maar na een ingrijpende burnout heb ik besloten dat ik daar maar beter mee kan ophouden, helaas). Als er topics voorbijkomen, waar ik vanuit mijn ervaring of kennis op kan reageren, hoop ik ook een steentje bij te dragen (en ik zal ook vast nog wel eens een vraag hier droppen). Het is in ieder geval prettig om te midden van gelijkgestemde zielen te verkeren.

Re: Netjes groeten bij het binnenkomen...

Welkom hier.

Een hele grote ommezwaai van predikant tot hout liefhebber lijkt me.
    Ben je al bezig geweest met het maken van dingen, en zo ja wat heb je zoal gemaakt?

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1

Welkom op dit mooie forum

oud hout
    Ingeschreven
    Nov 2009

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Creatief_Met_Hout
    Welkom hier.

Een hele grote ommezwaai van predikant tot hout liefhebber lijkt me.
    er zijn er hier anders genoeg die goed zijn in het ophouden van preken :lol:

Welkom

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jpandriesse

er zijn er hier anders genoeg die goed zijn in het ophouden van preken :lol:

Welkom
    Ja maar die verdienen er niet de kost mee

Welkom op het forum.

Ook van mijn kant een hartelijk welkom.
    Ad

Hartelijk welkom.
    Een moedige stap! Het geeft voldoening, plezier en nieuwe energie je "eigen scheppend vermogen" te ervaren. Veel genoegen gewenst op dit rijke en bemoedigende forum.
    vr,gr. Jan Pranger.

Athanor
    Guest

Hartelijk welkom op het forum! Je hebt een grote stap gemaakt om te switchen! Wel opvallend hoe verschillend levens kunnen verlopen, ik heb ooit vanwege een dreigende burnout de transformatie van IT manager naar geestelijk verzorger doorgemaakt

Wat dat preken betreft, dat probeer ik hier wel eens op bescheiden manier in de praktijk te brengen, hoewel dat als humanist niet mijn stiel is Het forum kan soms wel wat relativerende postings gebruiken, we willen hier graag een fatsoenlijk moraal handhaven met positief kritische commentaren. Dus wie weet kun je hier ook een bijdrage leveren..... Maar nog mooier is je gaan uitleven in houtbewerking, is een zingevende en helende bezigheid. Veel succes met je opleiding!

Fons

welkom hier en veel plezier hier op het forum

Forum Rechten