Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 5 van de 5

Op zoek naar niet al te dikke grenen planken voor een plafond

Moi Houtbewerkers,

Wie kent een goed en betaalbaar adres in het noorden (ik woon in Appingedam, Groningen) voor plm. 350 m2 grenen planken met tong en groef en geen vellingrand om een plafond mee te timmeren? Ik zoek planken die wel 15 - 20 cm breed zijn, maar niet dikker dan 18 mm en het is voor een plafond in een woonkamer, dus ze moeten wel aardig droog zijn. De meeste leveranciers die ik tot nog toe heb gevonden leveren alleen smallere planken en met een vellingrand. Kent iemand ergens een adres waar ik zoiets kan laten schaven?

alvast bedankt,

Hans

https://veenstravloeren.nl/

Misschien is dit iets voor je?

Zit in Burgum, Friesland

350 m2? Das een beste woonkamer.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AvdLinden Bekijk Berichten
    350 m2? Das een beste woonkamer.
    Yep, dat is inderdaad een beste woonkamer (alhoewel mijn vrouw hem nog regelmatig klein noemt....). Het is overigens niet zo erg als het lijkt, want de oppervlakte van de vloer is 'slechts' 225m2. Er zit alleen een flink schuin dak in, en dan telt het nogal op.

- - - Updated - - -

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jelmer Bekijk Berichten
    https://veenstravloeren.nl/

Misschien is dit iets voor je?

Zit in Burgum, Friesland
    Dat lijkt inderdaad wel een interessant adres; dank hiervoor!

Hey Houthans,

Wist je dat in Usquert een handelaar zit met 2e hands vloeren. Das nog dichter bie mien jong. Tip kreeg ik weer van goud smid uit Den Andel (me geboorte dorp)

Forum Rechten