Vormsnoei voor jonge bomen

JPAJS

Post veel
18 jun 2012
1.277
215
't hoofd van Overijssel
In mijn project HaBuur zijn een aantal fruitbomen geplaatst. Om deze te onderhouden heb ik met een aantal vrijwilligers Hoogstam Brigade Zwartewaterland opgericht. Hiervoor volgen we een aantal workshops bij Landschap Overijssel. Hier leren wij hoe te kijken en te snoeien van fruitbomen.

Zaterdag 23 maart is er een workshop vormsnoei voor jonge bomen. Daarvoor gaan we naast een ochtend theorie ook in de middag de bomen snoeien die in 2018 een jaar terug nu zijn geplant. Het belangrijkste is natuurlijk de meet and greet actie met mij in persoon dat snap ik helemaal. :)

Om de workshop door te laten gaan zijn er nog wel een aantal aanmeldingen nodig. Mocht je tijd hebben meld je dan gewoon aan en leer in een dag hoe je vormsnoei toepast op jonge bomen. De dag wordt gegeven vanuit de Veldschuur een half uurtje rijden boven Zwolle. Mocht je nog een unieke slaapplaats zoeken op de Oude Jan is hopelijk nog plek. Er tegen over ligt de Linde om vrijdag avond even lekker te eten. Zou zeggen maak er een prachtig weekend van en kom genieten in Het Hoofd van Overijssel.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.