nieuwe website

graats

Actieve deelnemer
1 nov 2009
58
22
Borne
www.graatsenco.nl
Veel te weinig kijk op het houtbewerkersforum, ik ga mijn leven verbeteren. Ik begin er maar eens mee mijn nieuwe website onder de aandacht te brengen. http://www.graatsenco.weebly.com[/b] Sinds kort werk ik in opdracht. Een grote stap, naast een offerte uitbrengen voor de potentiele klant natuurlijk altijd de vraag verdien ik genoeg aan de opdracht, heb ik de benodigde tijd juist ingeschat, kortom best wel iets dat mij de kriebels bezorgt. De eerste opdracht die door de klant geaccepteerd werd heb ik uiteindelijk gestopt toen bleek dat de restauratie van de kast door het oorspronkelijke materiaal, het bleek volledig spaanderplaat te zijn, niet lonend te zijn en veel te duur en te riskant. De klant een nieuwe optie aan de hand gedaan, de zelfde kast bouwen, nieuw met gebruik van tweede hands meubelhout. Een duurdere optie ,maar wel duurzamer. Het is even afwachten
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
Graats,

De site ziet er in ieder geval gelikt uit. Het vitrinekastje is ook erg mooi gemaakt. Het zou leuk zijn om de bouw van zulke projecten hier op het forum te kunnen zien.
Veel succes met je bedrijf
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.