Groeten uit Nijkerk

Jellekroon

Nieuw lid
1 aug 2017
3
0
Goedemiddag, na een hele tijd te hebben meegelezen zal ik mezelf ook maar is voorstellen.
Ik ben Jelle. Alweer 31 jaar. En sinds 1,5 jaar samen met mijn vriendin trotse eigenaar van een leuk hoekhuis in Nijkerk.
Het was een uitgewoond huis van de woning stichting.dus na een lange tijd van verbouwen komt het einde in zicht.en ben ik bezig met de afwerking. En langzaam aan worden de plannen voor een werkplaats/garage concreter. Heb sinds kort mijn tijdelijke werkplaats op zolder,waar voornamelijk Makita spul staat(afkortzaag schroeftollen bovenfrees multitool enz).wat ik qua houtbewerking precies wil gaan doen weet ik nog niet. Vind het voorlopig gewoon leuk om wat aan te klooien,meubels verbouwen overkapping van wat rest spullen maken enz.
Al kijk ik ook met grote bewondering wat sommige mensen hier op dit forum maken.
Mijn andere hobby's zijn motor rijden(Triumph speed triple).
En mijn grote liefde mijn auto een Clio rs uit 2002(mocht iemand hier wat over deze auto of Renault in het algemeen willen weten, vraag maar raak.
Deze post is hopelijk het begin van een wat actievere bijdrage aan dit leuke forum.
Mvg jelle
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.