Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 2 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 36
    Bij ons in de buurt zit zo een koppel die al jaaaaren een doe-het-zelf zaak uitbaat... Van Wunsel in Putte (België), ze hebben er echt alles en aan heel voordelige prijzen, je moet alleen wel alles vragen want het ligt er een beetje overhoop foto zegt genoeg denkik : https://www.google.com/maps/uv?hl=nl...px8wCnoECAoQBg

Mvg,

Christophe

In omgeving Eindhoven ben je aangewezen op Hornbach in Best. Daar vind ik de meeste losse spullen.

Vruugher hadden we de Spijker op Stratums eind. Bij binnenkomst was jezelf verplicht om een vraag te stellen aan de bediende waar je je schroefje of boutje kunt vinden. Anders is het onbegonnen werk. Hij had kasten en lades vol en wel tot de plafond toe. En als het niet in de lade zat waar het thuis hoort, had hij nog een "verzamel bak". Dan mocht je zelf even uitzoeken. Ze waren toen niet de goedkoopste, maar ze hebben het wel (tenminste als je het kunt vinden).

http://eindhovenfotos.nl/Spijker_Eindhoven.htm
    Laatst gewijzigd door Joop van M; 06-03-19 om 15:53. Reden: toevoeging link

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jantje1987 Bekijk Berichten
    hoi allemaal

zijn er in België of Nederland nog van die goeie ouderwetse winkeltjes waar je binnenloopt voor een paar bouten, schroeven of nagels...
    zo een winkel die al generaties meegaat en waar je tenminste nog veel op voorraad is en geholpen wordt?
    geen grote doe het zelf zaak, maar een winkel die kwaliteitsvol gereedschap, meubelbeslag enzo aanbied?
    Zo eentje met een toonbank met daarachter een 3 meter hoge wand met allemaal laatjes...

Er zat er een in Utrecht in de binnenstad (aan de oude gracht), Pijper. Maar die is volgens mij inmiddels ook weg... Oh ik zie dat ie nog bestaat!

(Toen ik in Utrecht kwam wonen (1984) zat er ook nog zo'n type hengelsportzaak, halverwege de Voorstraat, met van die rondlopende etalages en een verdiept liggende entreedeur. En doosjes tot op 4 meter hoogte, die alleen met de winkelladder te bereiken waren. En zulk slecht licht dat je als klant niet eens kon zien wat daar allemaal stond ;-) Prachtig, zulke winkels, maar helaas allemaal verdwenen.

Hier in Leeuwarden heb je Auke rauwerda, ze hebben veel, echt veel .

Als het er niet is, vinden ze het meestal wel ergens anders voor je.

Gr Danny

Senior Member
    Ingeschreven
    Jan 2017
    den ijzerwinkel in aarschot is ook min of meer zo'n winkel

Marco in westmeerbeek ook.
    Laatst gewijzigd door KrisG; 06-03-19 om 20:54.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door henkverhaar Bekijk Berichten
    Zo eentje met een toonbank met daarachter een 3 meter hoge wand met allemaal laatjes...

Er zat er een in Utrecht in de binnenstad (aan de oude gracht), Pijper. Maar die is volgens mij inmiddels ook weg... Oh ik zie dat ie nog bestaat!
    Engering in Den Bosch voldoet perfect aan die beschrijving!

sowieso de winkels van de ENORM groep wel, denk ik.

In Zwolle kun je zeker terecht bij van Rossum !

In utrecht zijn ook de meeste ouderwetse ijzerwarenwinkels verdwenen er is er nog eentje over
    Pijper ijzerwarenhandel aan de oude gracht

https://quirinusmartijn.wordpress.co...ndel-w-pijper/

Senior Member
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Danny1984 Bekijk Berichten
    Hier in Leeuwarden heb je Auke rauwerda, ze hebben veel, echt veel .

Als het er niet is, vinden ze het meestal wel ergens anders voor je.

Gr Danny

Prachtige winkel !

mvg
    Klaas

Forum Rechten