Wim stelt zich voor

  • Onderwerp starter Verwijderd lid 23711
  • Startdatum
V

Verwijderd lid 23711

Guest
Ik kwam foto's tegen van een werkstukje van enkele jaren geleden. Té leuk om niet te delen!
Iemand vroeg mij of ik een schandpaal wilde maken voor een kleinschalig pretparkje in Duitsland. Ik vond wel dat daar een gier op moest zitten.
Met ongelofelijk veel plezier heb ik die gier in een uur gemaakt met kettingzaag en slijptol met fiberschijf, uit een reststukje van een mast en een grillige tak van een sering uit onze tuin. Het schilderen kostte meer tijd!
Ik vond dat die gier een beetje sullige uitstraling moest krijgen, vandaar de hangende schouders en het buikje, en de asymmetrische ogen.
De schandpaal zelf is (helemaal demontabel) van Oregon Clear&Better voor de paal, red ceder voor het blok, masaranduba voor de antisliptreden en roestvast staal voor de omlijsting met nepscharnieren (nep, want om de vorming van kinderlijkjes te voorkomen kan het blok niet echt scharnieren).
Wim.
 

Bijlagen

  • IMG_0199.JPG
    IMG_0199.JPG
    18,6 KB · Weergaven: 57
  • IMG_0196.JPG
    IMG_0196.JPG
    34,7 KB · Weergaven: 57
  • IMG_0195.jpg
    IMG_0195.jpg
    76 KB · Weergaven: 57
  • IMG_0186.JPG
    IMG_0186.JPG
    36,9 KB · Weergaven: 57
  • IMG_0181.JPG
    IMG_0181.JPG
    35,9 KB · Weergaven: 57

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.