Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 14 van de 14
    Ik heb even zitten zoeken voor je en een andere handelsnaam voor Kikar is Babul.
    Dit wordt verkocht door houthandel Vercruysse in Belgie. (volgens hun website)
    https://www.houtvercruysse.be/nl/spe...assief/massief

Iedereen bedankt voor jullie reacties! Dit hout is dus niet eenvoudig aan te komen in Nederland (behalve dan alle kant-en-klare meubels, dan staan de winkels er ineens vol mee). Ik hoop in mei bij de open dag van Rick te kunnen zijn, dan eens informeren of hij er eventueel aan kan komen!

@tieske: helaas kan ik niet aan deze houtsoort komen maar heb wel vaak houtsoorten liggen die er op lijken.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MasaveHout Bekijk Berichten
    @tieske: helaas kan ik niet aan deze houtsoort komen maar heb wel vaak houtsoorten liggen die er op lijken.
    Ik had het inderdaad ook gewoon hier aan je kunnen vragen inderdaad, maar het was een goed excuus om naar de open dag te gaan (nu verzin ik wel een andere ). Welke houtsoorten heb je (wel eens) in je assortiment die op Kikar lijken? Wat mij aanspreekt is de warme kleur met veel "leven" erin (en stiekem hoopte ik, gezien de prijsstelling van de meeste meubels met kikar hout, dat het ook geen hele dure houtsoort zou zijn).

Forum Rechten