Jet 10 20 plus cylinderschuurmachine

FrankW

Actieve deelnemer
15 mei 2013
27
0
Nijmegen
[FONT=&quot]Jet 10-20 plus cylinderschuurmachine[/FONT][FONT=&quot][FONT=&quot][/FONT]
[/FONT]

[FONT=&quot][FONT=&quot]Wegens verhuizing naar appartement verkoop ik deze Jet. [/FONT][/FONT]
[FONT=&quot][FONT=&quot][/FONT]
[/FONT]

[FONT=&quot][FONT=&quot]Ik vond het een super fijn ding en heb er een stuk of 20 snijplankjes mee gemaakt, gitaar onderdeeltjes, kleine latjes, etc. Verder weinig gebruikt ik denk 2-3x per maand.[/FONT][/FONT]
[FONT=&quot][FONT=&quot][/FONT]
[/FONT]

[FONT=&quot][FONT=&quot]Gekocht eind 2016 bij Siltec in Duitsland, ik ben eerste eigenaar[/FONT][/FONT]
[FONT=&quot][FONT=&quot][/FONT]
[/FONT]

[FONT=&quot][FONT=&quot]De loopband begint aan een kant een beetje te rafelen, maar is niet kapot. Verder alles werkt nog prima. Toebehoren die erbij horen zitten erbij, en met handleiding etc. [/FONT][/FONT]
[FONT=&quot][FONT=&quot][/FONT]
[/FONT]

[FONT=&quot][FONT=&quot]Huidige nieuwprijs iets van 1250 euro , bij deze ebay leverancier heb ik hem ook gekocht ; https://www.ebay.de/itm/JET-10-20-Plus-Zylinderschleifmaschinen-230V/272829707109[/FONT][/FONT]
[FONT=&quot][FONT=&quot][/FONT]
[/FONT]

[FONT=&quot][FONT=&quot]Wil graag 800 euro er voor vaste prijs[/FONT][/FONT]
[FONT=&quot][FONT=&quot][/FONT]
[/FONT]

[FONT=&quot][FONT=&quot]Afhalen in binnenstad centrum Nijmegen. Zit opgeborgen/opgslagen in de originele doos dus ik kan er geen foto van maken, foto komt van internet


[/FONT]7CB75F23-F0E4-4A4A-944F-5DBFB2242E85.jpg[/FONT]
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.