tafelzaag INCA INVECTA te koop

Status
Niet open voor verdere reacties.

annette1

Nieuw lid
7 okt 2014
9
0
Hallo!
Ik heb een fijne INCA INVECTA zaag over - helaas is het kantel mechanisme gebroken en ik vond het te veel werk om deze te vervangen gezien ik toch aan een grotere zaag toe was. Met deze heb ik 15 jaar met plezier en precisie fijn werk gemaakt en ik hoop dat iemand anders er verder mee will voor een vriendelijke prijs. INCA staat bekend voor zijn uitstekende kwaliteit(waarschijnlijk ook de redenen waarom het bedrijf failliet is gegaan...).
De onderdelen zijn nog te verkrijgen en voor de handige hobbyist een leuke klus om ermee aan de slag te gaan.De zaag heeft een goede geleider,tafelverbreeding met freestafel optie en je krijgt er een op maat gemaakt afkort slee bij.
Vraagprijs 250,-.De zaag staat in Lochem.
Voor meer informatie en foto's graag bellen op 0627273415.

Annette
www.fingerprintfurniture.com
 
Laatst bewerkt:

AHK

Actieve deelnemer
17 aug 2017
608
61
Flakkee
Kun je wat afbeeldingen plaatsen en meer informatie geven over de motor van de zaag (230v, vermogen, etc.)?
 

annette1

Nieuw lid
7 okt 2014
9
0
thumbnail_IMG_7536.jpgthumbnail_IMG_7537.jpgthumbnail_IMG_7538.jpgthumbnail_IMG_7539.jpgthumbnail_IMG_7540.jpgthumbnail_IMG_7541.jpg Hier de foto's voor de INCA zaagtafel.
Het is een compacte zaag die ook in een wat kleinere werkplaats past - LET OP! hij draaid wel op krachtstroom!
 

city17

Actieve deelnemer
15 apr 2018
298
18
Groningen
Mooie machine, Annette, die heb ik nog niet eerder gezien in Nederland, zie alleen de kleinere Inca's voorbij komen. Daar kan iemand anders denk ik nog veel plezier aan beleven.
 

Petrolhead

Post veel
4 mrt 2015
1.734
397
Die gaat buitenvliegen voor die prijs! Leuke machine, dat verklaart waarom ik niets vond via "Invecta" :D

PS: indrukwekkende werkstukken op je website, Annette. Cheapeau!
 

hstraat

Post veel
13 mei 2017
1.085
37
Leiden
OEE als Annette1 nou wat meer zou posten op woodworking zouden veel leden met slabbertjes naar de foto's kijken. Jemig wat een werkstukken heb je op je website zeg!
 

David87

Nieuw lid
17 dec 2018
13
0
als ze nog niet verkocht is heb ik zeer veel interesse, ik zal straks kijken of ik je kan bellen.

Mvg
David
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.