Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 18 van de 18
    Ruim 500 euro!!! Dat moet dan toch wel inclusief gereedschap zijn?

Als liefhebber/verzamelaar van mooi gereedschap kan ik mooie dingen waarderen. Ik zou echter dit niet als eerste op mijn lijstje zetten.

Voor alles is wel een markt te vinden, en dit is iets voor de liefhebber.
    Ik vind het zeker wel mooi, en als ik genoeg geld zou hebben zou ik er wel eentje kopen. Gewoon omdat het kan.
    Groeten, Raymond

Vind het wel veel geld, maar als je er dan echt dertig jaar mee doet??
    Waarom maak je als timmerman geen mooie draagbak of kist... Die kun je ook nog op maat maken en naar eigen wens inrichten!
    Genoeg voorbeelden als je zoekt op wooden toolbox zowel in google als pinterest.
    22a41d17eb92e82e5d69a3879865dd22.jpg1c29864c68ade025702d37e9d9ab4756.jpgboatbuilders-wooden-toolbox-kit-4.jpg
    Groeten... Eric

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mathieu Bekijk Berichten
    Mooie spullen !Maar bij die gereedschapsgordel hoort ook nog een harnas. Kost nog eens 166 euro. Zonder zal ook wel kunnen, maar ik denk dan dat je continue het gevoel gaat hebben dat je broek gaat afzakken. Ik heb dat ook als ik te veel spullen in de zakken van mijn werkbroek heb zitten.
    Je hoeft het harnas er niet bij te kopen, je kan ook gewoon een goede riem omdoen, dan zakt je broek niet.

Ik heb iemand gesproken en die was over OCC, zeer goed te spreken. Hij had zelf de toolbelt.

Gereedschappro wil ook wat verdienen om de huur en personeel te kunnen betalen. Stukje opslag kosten. Daarom zit dat verschil er in kwa prijs

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefmen Bekijk Berichten
    Gereedschappro wil ook wat verdienen om de huur en personeel te kunnen betalen. Stukje opslag kosten. Daarom zit dat verschil er in kwa prijs
    Dat geld voor iedere leverancier, ook die via amazon leveren, een aangezien gereedschappro hem niet op voorraad heeft zijn er geen opslagkosten, is gewoon doosje schuiven

Nu is gereedschap pro meestal strak geprijsd, maar een tasje voor dit geld....
    Met een hamer past alles...

Senior Member
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Ik herinnerde me een oude review van Kreg Mc Mahon over een dichte gereedschapstas van occidental leather ("the doctor") maar kon hem niet vinden, tijdens het zoeken wel deze youtube review gevonden van iemand na 3 jaar gebruik (heb je misschien al gezien, maar deel hem toch maar even):
    https://www.youtube.com/watch?v=oNBLUxx7K84

/edit: achteraf gezien gewoon gegoogled op occidental leather the doctor: https://www.youtube.com/watch?v=jxJX9oixknk

Ziet er wel degelijker en practischer uit als die andere, maar geen flauw idee of die nog gemaakt wordt. (kostte volgens review van Gary Katz destijds 475 USD
    Laatst gewijzigd door Frank-Jan; 24-04-19 om 18:43.

voor een pak minder dan 420€ vindt je ook wel een leerbewerker in de buurt die zoiets kan maken voor je

Forum Rechten