Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 16

Heeft iemand ervaringe met occidental leather gereedschaptas

Hey hallo
    Heeft iemand ervaring met de gereedschaptas van occidental leather
    Ik bedoel is hij het geld waar het gaat om het type 5588 master Carpenter case
    Die wordt verkocht bij gereedschap pro
    Ik twijfel omhem te kopen maar 511€ is best wel veel geld
    Daarom vraag ik hier of iemand deze ook in gebruik heeft
    Gereedschap pro heeft hem op dit moment niet opvoorraad dus ik kan hem daar niet bekijken
    Ik hoor graag van jullie
    Mvg leroy

Zo dan, dat is inderdaad veel geld voor een gereedschaptas.
    Maar ik heb er geen ervaring mee.
    Groeten, Raymond

Mooi ding, wel duur. Ik heb er geen ervaring mee, maar zou je hem niet ergens goedkoper kunnen krijgen? Op Amazon.com kost hij omgerekend maar 300 euro. Kan me niet voorstellen dat verzendkosten en heffingen etc. zo'n groot verschil maken.

Op YouTube heb ik verschillende Amerikaanse timmerlieden occidental leather horen loven. Ze dragen dan zo'n tas 30 jaar lang naar iedere klus. Ik had eigenlijk aangenomen dat je die alleen in Amerika kon krijgen.

Misschien dat je een beetje kan besparen op importkosten, misschien is ie 50e te duur op gereedschappro als ie 300e is op Amazon. Wel een duur ding zeg, voor iets dat je niet even kan passen voor je hem hebt.

Eh oh ik zie nu pas het type tas. Ik zat eigenlijk te denken aan de heuptassen, voor een handtas heb je dan niet liever iets van een licht plastic ofzo?

Als je het niet op je lichaam draagt lijkt leer me een beetje overkill, maar ik heb er geen ervaring mee. Misschien is het fijn om dezelfde reden als de heuptassen.

Senior Member
    Ingeschreven
    Sep 2015
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door city17 Bekijk Berichten
    Mooi ding, wel duur. Ik heb er geen ervaring mee, maar zou je hem niet ergens goedkoper kunnen krijgen? Op Amazon.com kost hij omgerekend maar 300 euro. Kan me niet voorstellen dat verzendkosten en heffingen etc. zo'n groot verschil maken.
    Twaalf procent importheffing schat ik. Plus 21% BTW. En dan nog wat handling. Dan zit je bij € 300 af Amazon al op 420 € afgeleverd.

Bij Amazon staat er gewoon bij wat verzenden en import kost...... voor USD 481 (totaal) heb je ‘m hier.

Senior Member
    Ingeschreven
    Sep 2015
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GH1 Bekijk Berichten
    Bij Amazon staat er gewoon bij wat verzenden en import kost...... voor USD 481 (totaal) heb je ‘m hier.
    Dat is € 422,80 (vandaag). Zat ik er dus met de natte vinger niet ver naast… : )

Mooie spullen !Maar bij die gereedschapsgordel hoort ook nog een harnas. Kost nog eens 166 euro. Zonder zal ook wel kunnen, maar ik denk dan dat je continue het gevoel gaat hebben dat je broek gaat afzakken. Ik heb dat ook als ik te veel spullen in de zakken van mijn werkbroek heb zitten.
    Het is maar dag en avond, en heel even middag...

Ik zie er eerlijk gezegd de meerwaarde niet van in...

Forum Rechten