DeWalt DW745-QS Type 4

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zky

Actieve deelnemer
8 feb 2016
327
33
Vorden
www.LuxeHout.nl
Hierbij bied ik mijn DeWalt zaagtafel aan. Hij is in augustus 2016 gekocht, dus met de 4 jaar dealer-garantie zit er nog tot augustus 2020 garantie op.
Het blad heeft de nodige gebruikers sporen, in z'n geheel is de machine in goede staat en werkt nog perfect.
Ik heb de zaag voorzien van een soort van noodstop, zodat je hem gemakkelijk kunt stoppen. Zelf deed ik dat altijd met m'n knie :) uiteraard kun je deze gewoon verwijderen.
Naast de zaag zelf (met een 48-tands blad van ecotools) zitten er nog wat extra's bij:
- een extra spouwmes welke is ingekort voor bijvoorbeeld verdekte zaagsnedes
- een extra beschermkap
- een aantal op maat gemaakt insert-plates (sommige al gebruikt maar nog steeds bruikbaar)
- een zaagslede op maat gemaakt voor deze tafel en inclusief stopblok-functie om makkelijk en snel dezelfde afstand te zagen.
Hieronder enkele foto's:
IMG_20190228_103144.jpg
IMG_20190228_103159.jpg
IMG_20190228_103206.jpg
IMG_20190228_103422.jpg
IMG_20190228_103600.jpg

Hij is te bezichtigen en natuurlijk te testen in Vorden. De vraagprijs is €385.

Groet,
Luuk
 

Zky

Actieve deelnemer
8 feb 2016
327
33
Vorden
www.LuxeHout.nl
Ik dacht al even: na 3 uur nog niet verkocht??
(Sorry, lichte frustratie omdat ik echt niet overdag op Marktplein kan gaan kijken)

Ja het gaat snel hier. Ik ken het dilemma als koper zijnde; de meeste items zijn snel weg. Misschien een nieuwe regel: hier alleen wat te koop zetten buiten kantooruren? :p
 

tinco

Actieve deelnemer
17 mrt 2017
114
7
Misschien voor iedereen eerlijker als er per opbod verkocht wordt. Dat lijkt een inhalig, maar ik denk dat een boel mensen meer dan 385 voor deze machine over hadden. Zij maken geen kans omdat hij zo snel weg is, en zky wordt minder beloond voor het netjes houden van zijn machine en het bouwen van zo'n mooie zaagslede.
 

Zky

Actieve deelnemer
8 feb 2016
327
33
Vorden
www.LuxeHout.nl
Op zich geen slecht idee maar dan is het eerder een veiling dan een marktplein :) de keus is daarin aan de verkoper lijkt mij.

Tav de zaag: sorry voor wie er ook nog interesse in had maar hij is vanochtend opgehaald.
Hier mag een slotje op
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.