Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 2 van de 7 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 64

Onderwerp: In memoriam Pel

Prachtig geschreven Fons en ook fijn dat je de laatste dagen nog contact met hem heb gehad. Toen je het me donderdag vertelde greep het me echt aan. Heb Pel op de Open Dag Hout in 2017 gesproken en toen vertelde hij dat hij in de rolstoel zat vanwege een motorongeluk 30 jaar geleden. Ook ik heb veel motor gereden, ook op het circuit en wel eens wat gebroken, maar nooit blijvend letsel. En we hebben allemaal wel eens die situaties op de weg meegemaakt dat je achteraf denkt, "pfff, dat was op het nippertje, daar heb ik toch wel geluk gehad". En dat geluk had Pel een keer niet, met alle gevolgen van dien. Jaren revalideren, in een split second je hele leven zien veranderen en daar mee moeten dealen. En dat heeft hij gedaan. En daarin is hij een voorbeeld voor ons allemaal, dat je met een positieve houding er weer wat van kunt maken, dat je door er te zijn en wat te doen veel kunt betekenen voor anderen, dat je niet consumeert maar ook geeft.
    De kans is groot dat hij al die mooie reacties op zijn afscheidsbericht niet meer heeft gelezen. Laten we zijn nalatenschap van ruim 5000 berichten koesteren en laat het een inspiratie zijn voor als het een keer niet mee zit.
    Super bedankt Pel.

jaap

Triest nieuws, in zijn bijdragen kwamen hij altijd erg sympathiek over. Hopelijk heeft hij nu rust gevonden..

Heb helaas Pel niet zo erg goed gekend , we hadden wel wat contact gehad in de poging van mij om een rubriek tips en trucks te lanceren en toen heb ik erg leuk en fijn contact gehad met Pel Heel jammer die hij nu niet meer onder ons is .

Laten we alle op zijn Pel's verder gaan .
    rechtsonhandig en linksonmogelijk

Jeetje, ik vind dit heel erg om te horen.

Het was een goed mens met een goed hart.

Ben er stil van.

Danny

Senior Member
    Ingeschreven
    Jan 2012
    Ook al kende ik je niet goed , was wel even schrikken toen ik het hoorde .
    Je wilde van alles leren , en je hebt mooie werkstukken gemaakt .
    Pel rust in vrede en sterkte voor de nabestaanden.

Willem
    Laatst gewijzigd door Athanor; 23-02-19 om 18:53.

Bewonderenswaardig hoe hij na zoveel tegenslag zo heeft weten door te zetten en zo positief in het leven is blijven staan.

Geniet van je welverdiende rust !

Ook ik schrik hiervan.
    Ik heb hem op dit forum leren kennen als een altijd behulpzaam, opbouwend en vooral vriendelijk en correct lid.
    Zijn “down to earth”, nuchtere benadering sprak mij erg aan.
    Laten we hopen dat zijn geest zijn invloed blijft hebben op het forum.

Soms is het leven niet eerlijk. De een krijgt alles, de andere te weinig. Wij hebben gelukkig nog ruim 5000 herinneringen.

Forum Rechten